Újabb 15%-kal csökkenti viszonteladói árait az Impossible Foods
A növényi alapú Impossible Burger gyártója, az Impossible Foods Inc. a termékei iránti egyre nagyobb igényre tekintettel 15%-kal tervezi csökkenteni árait az étkeztető cégek felé az Egyesült Államokban. Ez már a második ilyen alkalom egy éven belül, és a kaliforniai központú vállalat azt kéri partnereitől, hogy a kedvezményt azok adják tovább az éttermeknek és fogyasztóknak. A marhahúsnál egyelőre lényegesen drágább alternatívát kínáló Impossible Foods közleményben jelezte, hogy ez az árcsökkentés nem az utolsó.
A növényi alapú termékek iránti kereslet a pandémia idején megnőtt, amikor a sertés- és marhafeldolgozók számos üzemet lezártak a járvány terjedésének megfékezése érdekében. Az Impossible Foods állítása szerint 2019 óta hatszorosára növelte termelését.
Kapcsolódó cikkeink
Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >