Új vezérigazgató érkezett a METRO Magyarország élére Thierry Guillon-Verne személyében
2020 októberétől a METRO korábbi horvátországi vezérigazgatója, Thierry Guillon-Verne kerül a METRO Magyarország élére. A hazai posztot 7 évig betöltő vezérigazgató, Horváth Imre mostantól a horvátországi METRO irányítását veszi át. A vezetői átszervezés a METRO vállalatirányítási és stratégiai működésének rendszeres része, mely során az igazgatók az egyes régiókban szerzett tapasztalataikkal fejleszteni és bővíteni tudják a vállalat hálózatán belüli egységeket.
Thierry Guillon-Verne 2010 óta dolgozik a METRO Csoportnál. 2010 és 2013 között a Reál romániai kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be, majd 2013-ban a Reál Németországnál kapott marketing stratégiai igazgatói, később üzemeltetési igazgatói kinevezést. Korábban 11 évig dolgozott a Franciaországban alapított Carrefour Group-nál, mely Európa második legnagyobb áruházlánca. Thierry Guillon-Verne a cégen belül számos országban töltött be igazgatói pozíciót, Franciaországban a stratégiai csoport igazgatójaként, Dél-Koreában áruházigazgatóként és a non-food terület igazgatójaként, Malajziában friss termékekért felelős igazgatóként, Szingapúrban operatív igazgatóként, Thaiföldön pedig merchandise igazgatóként dolgozott. Több országban különböző pozíciókban szerzett tapasztalata révén pontosan tudja, hogyan kell egy új országban sikeresen venni a kihívásokat.
„A METRO már 26 éve a magyar HoReCa szektor stratégiai partnere. Az egyik legfontosabb küldetésemnek tekintem, hogy a vállalat központi stratégiai céljai szerint tovább erősítem a METRO piacvezető pozícióját a HoReCa területen belül. A teljes csapattal közösen azon dolgozunk, hogy hozzájáruljunk ügyfeleink sikeréhez, ügyfeleink számára professzionális vásárlói élményt nyújtsunk, egyre szélesebb áruválasztékkal és egyedi megoldásokkal.” – nyilatkozta Thierry Guillon-Verne az érkezése kapcsán.
Thierry Guillon-Verne vezetése alatt a vállalat célja továbbra is a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás biztosítása új digitális megoldásokkal az áruházakban és a kiszállítási szolgáltatások révén egyaránt. Az áruválaszték kialakítása, bővítése tekintetében különös hangsúly helyez majd azokra a termékcsoportokra, amelyekben a szektoron belül jelenleg is kiemelkedő kínálattal rendelkezik a METRO, mint például a friss hal és hús, borkínálat, a zöldség kategória, valamint a gasztro- és konyhai eszközök kategóriája.
A METRO Thierry Guillon-Verne kinevezésével a járvány gazdasági következményeit hatékony cégfejlesztési megoldásokkal kívánja feloldani. A vezérigazgató kiemelkedően fontosnak tartja, hogy a piacvezető kereskedelmi vállalatok gyorsan és hatékonyan reagáljanak a nehezebb időszakokban, és partnerként támogassák ügyfeleiket szolgáltatások, termékek, berendezések, szakmai tanácsadás és digitális eszközök révén.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >