Új vezérigazgató érkezett a METRO Magyarország élére Thierry Guillon-Verne személyében
2020 októberétől a METRO korábbi horvátországi vezérigazgatója, Thierry Guillon-Verne kerül a METRO Magyarország élére. A hazai posztot 7 évig betöltő vezérigazgató, Horváth Imre mostantól a horvátországi METRO irányítását veszi át. A vezetői átszervezés a METRO vállalatirányítási és stratégiai működésének rendszeres része, mely során az igazgatók az egyes régiókban szerzett tapasztalataikkal fejleszteni és bővíteni tudják a vállalat hálózatán belüli egységeket.
Thierry Guillon-Verne 2010 óta dolgozik a METRO Csoportnál. 2010 és 2013 között a Reál romániai kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be, majd 2013-ban a Reál Németországnál kapott marketing stratégiai igazgatói, később üzemeltetési igazgatói kinevezést. Korábban 11 évig dolgozott a Franciaországban alapított Carrefour Group-nál, mely Európa második legnagyobb áruházlánca. Thierry Guillon-Verne a cégen belül számos országban töltött be igazgatói pozíciót, Franciaországban a stratégiai csoport igazgatójaként, Dél-Koreában áruházigazgatóként és a non-food terület igazgatójaként, Malajziában friss termékekért felelős igazgatóként, Szingapúrban operatív igazgatóként, Thaiföldön pedig merchandise igazgatóként dolgozott. Több országban különböző pozíciókban szerzett tapasztalata révén pontosan tudja, hogyan kell egy új országban sikeresen venni a kihívásokat.
„A METRO már 26 éve a magyar HoReCa szektor stratégiai partnere. Az egyik legfontosabb küldetésemnek tekintem, hogy a vállalat központi stratégiai céljai szerint tovább erősítem a METRO piacvezető pozícióját a HoReCa területen belül. A teljes csapattal közösen azon dolgozunk, hogy hozzájáruljunk ügyfeleink sikeréhez, ügyfeleink számára professzionális vásárlói élményt nyújtsunk, egyre szélesebb áruválasztékkal és egyedi megoldásokkal.” – nyilatkozta Thierry Guillon-Verne az érkezése kapcsán.
Thierry Guillon-Verne vezetése alatt a vállalat célja továbbra is a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálás biztosítása új digitális megoldásokkal az áruházakban és a kiszállítási szolgáltatások révén egyaránt. Az áruválaszték kialakítása, bővítése tekintetében különös hangsúly helyez majd azokra a termékcsoportokra, amelyekben a szektoron belül jelenleg is kiemelkedő kínálattal rendelkezik a METRO, mint például a friss hal és hús, borkínálat, a zöldség kategória, valamint a gasztro- és konyhai eszközök kategóriája.
A METRO Thierry Guillon-Verne kinevezésével a járvány gazdasági következményeit hatékony cégfejlesztési megoldásokkal kívánja feloldani. A vezérigazgató kiemelkedően fontosnak tartja, hogy a piacvezető kereskedelmi vállalatok gyorsan és hatékonyan reagáljanak a nehezebb időszakokban, és partnerként támogassák ügyfeleiket szolgáltatások, termékek, berendezések, szakmai tanácsadás és digitális eszközök révén.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >