Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég
Új üzleti modellt épít a Nanushka magyar divatmárkát tulajdonló cég, és erősíti online értékesítési tevékenységét, ennek eredményeként a tavalyi mintegy 300 millió forintos bevételük kétszeresére számítanak az idén – mondta Baldaszti Péter társtulajdonos szerdán, Budapesten az új kollekciót bemutató rendezvényen.
Kiemelte, az új üzleti modellben a kizárólagos külföldi disztribútorokra épült nagykereskedelmi hálózat helyett saját nemzetközi értékesítési csapatot hoztak létre.
A magyarországi kiskereskedelmi hálózatot megújítják, ennek részeként Budapesten a Bécsi utcai üzletüket átalakítják, amely a későbbiekben referencia bolt lesz majd a külföldi terjeszkedéshez – ismertette Baldaszti Péter.
A Nanushka cég társtulajdonosa elmondta, hogy az online értékesítésre a jövőben nagyobb hangsúlyt helyeznek, Európában 24 órán belül kiszállítják a megrendelt árut, Európán kívül pedig a lehető legrövidebb időn belül eljuttatják terméküket. Az online értékesítés erősítését szolgálja, hogy megújítják webáruházukat, a vásárlóknak lehetőségük lesz virtuálisan felpróbálni a ruhákat.
A megújulás része, hogy a kollekciókat új Nanushka logóval látják el, amely kiegészült a budapesti gyökereket jelképező emblémával is – jegyezte meg.
Az MTI-nek Baldaszti Péter elmondta, hogy a társaság tavaly mintegy 300 millió forint árbevételt ért el, az idén ennek legalább duplázására készülnek, főleg az online értékesítésből, amely számításuk szerint a bevételek egyharmadát teszi majd ki. A bevételek növeléséhez járul hozzá, hogy novemberben a Nanushka divatmárka bekerül a Net-A-Porter világ luxus márkáit értékesítő webáruházba, illetve a magyar márkát a londoni Browns üzlet szerepelteti kínálatában. Decemberben a párizsi Galeries Lafayette áruház felkérésére önálló karácsonyi standon jelen lesznek a Nanushka termékei.
A társaság tavaly novemberben 300 millió forint keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet az idén nyáron további 300 millió forinttal megemeltek. A cég a finanszírozási keretet a növekedésre fordítja. A tervek szerint 2019-ben már pozitív szaldót mutat a vállalkozás, azt követően pedig már egyértelműen nyereséges lesz – mondta Baldaszti Péter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság netovábbja: narancshéjból készült ruhát is bemutatnak a Grow című kiállításon
Fenntartható anyagokból, például narancshéjból készült ruhákat is bemutatnak az amszterdami…
Tovább olvasom >Így enyhítenék a válság hatásait a vezérigazgatók a PwC felmérése szerint
A magyarországi cégvezetők többsége a világ- és a magyar gazdaság…
Tovább olvasom >Rossmann: Élénk színek és rafinált megoldások a főszerepben
Erős tusvonal és élénk színek a szemhéjon, ravasz kivágások és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl az UEFA EURO 2024 hivatalos partnere
A Lidl az UEFA EURO 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság és az…
Tovább olvasom >Így változik a parkolási rend a PENNY egyes áruházainál
Kiemelt figyelmet fordít vásárlói kényelmére a PENNY, amelybe beletartozik a…
Tovább olvasom >15,5 Eiffel-torony tömegével megegyező terméket vitt házhoz a Tesco 10 év alatt
Éppen 10 éve, 2013. március 21-én indította el házhozszállítási szolgáltatását…
Tovább olvasom >