Új típusú, műanyag bevásárlókocsi tesztüzlet Gödöllőn (X)

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 07. 04. 11:00

Az Art Match Hungária Kft. a Gödöllő Coop-pal együttműködve bemutatóüzleti kihelyezésen teszteli a nemzetközi piacon már jól ismert teljesen műanyag bevásárlókocsikat.

2011. június 14-től a Gödöllő Coop Zrt. gödöllői, szabadság téri, megszépült üzletében került kihelyezésre a Plastimark olasz bevásárlókocsi-gyártó tesztkocsijai és görgős bevásárlókosarai.

A teszt közös célja, hogy a termékek előnyeit valóságban, piaci környezetben tesztelje a Gödöllő Coop Zrt, illetve bemutatható legyen más Coop tulajdonosoknak, illetve a piac szereplőinek.

„A teszt első napja egybe esett az áruház arculati frissítésének és „újranyitásának” alkalmára szervezett rendezvénnyel, az egészségnappal. A vásárlókat az első használat közben is megkérdeztük, akik általában szépnek és könnyen használhatónak találták a kocsikat (35 helyett 16 kg, könnyű navigálni), melyek 110 liter kapacitásukkal remélhetőleg a vásárlási kosárértéket is emelik majd az üzletben.

„A termék kipróbálásától azt várjuk, hogy a bevásárlókocsik könnyű szerkezete miatt a bolti polcoknak való koccanások, sérülések várhatóan elmaradnak és a kellemes színösszeállítás a vásárlók hangulatát is pozitívan befolyásolhatja” – mondta el várakozásait Dr. Dúl Udóné, a Gödöllő Coop Zrt. vezérigazgatója.

A műanyag bevásárlókocsik „hazája” nem véletlenül Olaszország, ahol híres a design és a tervezés, hanem ahol a tengeri sós levegő hamarabb tette jelét a hagyományos fém kocsikon, mit bárhol máshol. A műanyag kocsik teljesen UV stabilak, színük kinti tárolás esetén sem fakul, por- és kosztaszítóak, illetve rozsdásodás eleve nem jöhet szóba!

A kocsik fenntartási költsége is hosszú távon alacsonyabb, mert a könnyű szerkezetek kerekei kevésbé kopnak (az első 5 évben 0,5 % 1000 db kocsin), nincs szükség szín – és felületkezelésre, illetve modulárisan minden alkatrésze cserélhető, nem kell hegeszteni! Lopásuk is feltételezhetően kevesebb, mert nem lehet fémhulladéknak begyűjteni.

A kocsik használat közben csendesek, egyedi arculati elemekkel és reklámfelületekkel alakíthatóak.

Az üzletberendezésben is érzékelhető trendeknek megfelelően 100 % ban újrahasznosított anyagból készülnek, gyártásuk kevesebb környezetkárosító hatással jár, mint a fém kocsiké. Minőségi tanúsítványokkal rendelkeznek és a technológiai fejlesztések mentén 100 %-ban kompatibilisek az RFID rendszerekhez.

Tárolásuk kapcsán az összetolt távolságukban az egyik legjobb a versenytársakéhoz képest.

Európában több tízezer hasonló kocsit használnak rendszeresen az Auchan, Carrefour, E. Leclerc, Intermarche, Champion, Attac, Netto, Match, Cora, Ipercoop, Simply, Plus, Migros stb. áruházláncok. Az itthon kihelyezett kocsik 1-2 hónapos tesztidőszakban lesznek kint a gödöllői boltban.

A műanyag bevásárlókocsik több méretben (210, 160, 110, 90 liter) elérhetőek, további információ a kizárólagos hazai forgalmazónál:
ART MATCH Hungária Kft.
[email protected]tmatch.hu
+36-70-655-1122

(X)

Kapcsolódó cikkeink