Új típusú élelmiszer-vásárlást tesz lehetővé a Walmart-Yahoo együttműködés
A Yahoo Mailt használó fogyasztók immár közvetlenül e-mailjükből is megtölthetik online bevásárlókosarukat a Walmartnál a „Groceries from Walmart” program keretében. A vásárlási élmény fokozása érdekében a felhasználók személyre szabott élelmiszerekre vonatkozó javaslatokat is kapnak Yahoo profiljukra építve. A bevásárlókosárra időkorlát nincs, így a vásárlók akár egész héten hozzáadhatnak újabb és újabb termékeket.
A Yahoo Mail tavaly indította el Grocery View szolgáltatását, amely a helyi élelmiszerboltban élő akciókra hívta fel a figyelmet. Ezzel együtt a vásárlóknak lehetőségük lesz a Walmart bevásárlókosarukat feltölteni és a legközelebbi helyszínen átvenni.
A Groceries from Walmart egyelőre a Yahoo Mail iOS applikációban és számítógépen elérhető, a későbbiekben várható az Android változat is.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Innováció a légi szállítmányozásban: egy új átvilágítási szolgáltatásnak köszönhetően könnyebb lehet a gyógyszerexport a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott…
Tovább olvasom >Az önkiszolgáló kasszák sikeréhez jobb stratégia is kell
Bár egyre több hír szól arról, hogy egyik kiskereskedő a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >