Új termékcsaládot dobott a piacra a HELIA-D
Bemutatták hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája, a HELIA-D legújabb fejlesztését, a HELIA-D új Hydramax-termékcsaládot.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Magyarországon is egyre szélesebb vásárlói réteg foglalkozik tudatosan a bőrápolással, hasonlóan a nyugat-európai piacokhoz. Kifejezetten nekik szól a Helia-D új fejlesztése, az új generációs, mélyhidratáló krémgél, a Hydramax termékcsalád, amely májustól elérhető. A termékekben olyan fontos hatóanyagok találhatók, amelyek kortól függetlenül alkalmazhatók a bőrápolási rutinban. Ilyen például a hidratálást biztosító 3-féle hialuronsav, peptidek, valamint az anti-aging hatású C-vitamin.
– Szeretnénk annyira népszerűvé tenni az új, vegán összetevőkből álló termékcsaládot, mint egykor a fekete dobozos, arany betűs csomagolású volt, amely szinte minden családban felbukkant. A Helia-D elsősorban drogériatermék, ebben a csatornában aktívan jelen vagyunk, de mellette a hipermarketekben és az egy fokkal magasabbra pozicionált üzletláncokban is, mint például a Douglas – mondta el Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezető-tulajdonosa a sajtótájékoztatón, amelyen a HELIA-D mind a három márkanagykövete jelen volt: Pataki Ági, egykori modell, Jakabos Zsuzsanna, Európa-bajnok úszó és Tapasztó Orsi, kutató fizikus. //
Kapcsolódó cikkeink
A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >Megduplázódhat a vegán állateledelek globális piaca 2034-re
Egyre több gazdi ismeri fel a növényi alapú étrend előnyeit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >