Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját
Az édességek iránti szenvedély és az üzleti innováció találkozásával Magyarországon megjelent egy új kereskedelmi szereplő, a BrandVibes Distribution. A vállalat nem csupán egy újabb disztribútor, hanem egy dinamikus és sokoldalú vállalkozás, amely most elsőként az édességek szerelmeseinek széles skáláját célozza meg. A cég három lábon áll: Disztribúció, Nagykereskedelem és Online értékesítés, és azzal a céllal jött létre, hogy Magyarország FMCG-piacán meghatározó szereplővé váljon.
Az egyik első fontos pillér, amely mentén a BrandVibes Distribution elindul, az a vállalat exkluzív értékesítési szerződése a Felföldi édességgyártó Kft.-vel. A Felföldi édességek olyan nevek, mint a minőség, az íz és az innováció szinonimái Magyarországon és a nemzetközi piacon is. Az évtizedek során a cég elkötelezett volt a prémium minőség és a változatos termékkínálat iránt, és most ezt a hagyományt és elkötelezettséget hozza magával az együttműködésbe a BrandVibes Distribution.
A Felföldi édességek portfóliója szinte minden édes íz iránti vágyat kielégít. A zászlóshajó Quick Milk ízesített szívószálak mellett, az exkluzív együttműködés révén a magyar vásárlók mostantól könnyedén hozzáférhetnek olyan fantasztikus termékekhez, mint a Felföldi süteményporok, a Let’s Cheese sajtroppancsok vagy a szintén a gyártó nevével fémjelzett csokoládéval bevont sós perecek. És a termékpaletta folyamatosan bővül.
A BrandVibes Distribution nem csupán egy közvetítő a termékek és a vásárlók között. Azok, akik a BrandVibes Distributiont választják, minőségi szolgáltatásra és figyelemre számíthatnak – mondta Páll Krisztina, az egyik tulajdonos.
Nálunk a márka, a márkába vetett hit és a folyamatos fejlődés áll a középpontban. Mindez egy stabil és a 21. század minden kihívásának megfelelő háttérrel, valamint egy dinamikus gondolkodású, fáradhatatlan és motivált csapattal társítva biztos recept a sikerhez! – folytatta Kriszta.
A háromlábú modell (Disztribúció, Nagykereskedelem és Online értékesítés) lehetővé teszi a BrandVibes Distribution számára, hogy a lehető legnagyobb elérhetőséget és kényelmet biztosítsa vásárlóinak. A kiskereskedelmi üzletek, élelmiszerboltok, éttermek és kávézók számára a disztribúciós és nagykereskedelmi lábak segítségével a termékek könnyen hozzáférhetők, míg az online értékesítési platformon keresztül az egyszerű és kényelmes vásárlási élmény érhető el a fogyasztók számára. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nagykereskedelmi trendek 2024 után: Tech, AI, fenntarthatóság…
A nagykereskedelmi iparág jelentős átalakuláson megy keresztül, amelyet a változó fogyasztói…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >Együttműködést kötött a VOSZ és az eMAG a magyar kkv-k online értékesítési csatornáinak fejlesztésére
Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >