Új stratégia, új modell
A METRO nemzetközi szinten bővíti és fejleszti a professzionális vevők számára nyújtott szolgáltatásait, növelve a vásárlói élményt és hatékonyságot. A cég 2021-ben megalapozott új stratégiájának fókuszában már a két legfontosabb vevőcsoport, a vendéglátóipari és a kiskereskedői vásárlók jobb kiszolgálása áll, vállalati oldalról pedig a hatékonyság és a folyamatok egyszerűsítése volt a prioritás. Emiatt alakítják át a lánc áruházait, különös tekintettel a vevőtérre, de a stratégiai változások része a kiszállítási üzletág bővítése, az online piactér kiterjesztése, valamint a digitális jelenlét és szolgáltatások körének növelése is.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Az egységek átalakítását több hullámban valósítja meg a METRO – 2022 tavaszán Budakalászon készült el a mintaként szolgáló nagy hatékonyságú raktáráruház, ősszel a Fóti úti és szegedi egységekkel bővült az új modell alapján működő áruházak köre. Idén tavasszal pedig egyszerre három megújult egységet adtak át a vásárlóknak – Nyíregyházán, Győrben és Szombathelyen. //
Kapcsolódó cikkeink
Halászati termékeket hívott vissza Listeria monocytogenes jelenléte miatt a METRO Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI a vállalkozásokban: nem az érdeklődés, hanem az útmutatás hiánya az akadály
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kutatás: a digitális tájékozatlanság sebezhetőbbé tesz a kibercsalásokkal szemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így juthatunk ajándék sörökhöz Budapest legtrendibb helyein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szép selymes loadingom…
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A töltött káposzta a magyarok legkarácsonyibb étele
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
