Új saját márkás vegán termékcsaládot dob piacra a Carrefour Lengyelországban
Sensation Vegetal néven indított új saját márkás termékcsaláddal bővítette a Carrefour Lengyelországban vegán termékkínálatát.
Az új márka célcsoportját az egészséges életmód hívei adják, akik számára az állatjólét is fontos szempont, és akik növényi alapú húshelyettesítőket keresnek.
A márka ernyője alatt forgalmazott, növényi alapanyagból készülő termékeket a kereskedelmi lánc lengyel beszállítóktól szerzi be. A Sensational Vegetal termékcsaládba négyféle hummusz és tízféle készétel tartozik; különlegessége, hogy a cikkelemek többsége A minősítést kapott a Nutri-Score rendszerben.
A Carrefour Polska immár több mint 40 terméket kínál a vegetáriánus és közel 550 terméket a vegán vásárlóknak. Ezek között megtalálhatók – egyebek mellett – borsófehérjével készülő húspogácsák, zöldségalapú kolbászok, zöldséggyros, kölessel, gombával vagy csicseriborsóval készített zöldséges tallér.
A lánc 2022 végéig 30 saját márkás vegán terméket forgalmaz, közöttük felvágottakat, növényi italokat és joghurtokat, valamint egyéb tejhelyettesítőket, kenhető termékeket, illetve szójatúrót. Emellett a Carrefour nevéhez fűződik Lengyelországban az első növényi alapú sör bevezetése is, amely a vállalat szerint az országban egyelőre egyedülálló ital.
Kapcsolódó cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Az új lengyel államfő nemzetközi koalíciót hozna létre a Mercosur-megállapodás ellen
Nemzetközi koalíciót hozna létre Karol Nawrocki Lengyelország frissen beiktatott elnöke…
Tovább olvasom >Belgium engedélyezi a boltok heti hét napos nyitvatartását
Eltörli a belga kormány a kiskereskedelmi üzletek heti egy zárvatartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >