Új saját márkás vegán termékcsaládot dob piacra a Carrefour Lengyelországban
Sensation Vegetal néven indított új saját márkás termékcsaláddal bővítette a Carrefour Lengyelországban vegán termékkínálatát.
Az új márka célcsoportját az egészséges életmód hívei adják, akik számára az állatjólét is fontos szempont, és akik növényi alapú húshelyettesítőket keresnek.
A márka ernyője alatt forgalmazott, növényi alapanyagból készülő termékeket a kereskedelmi lánc lengyel beszállítóktól szerzi be. A Sensational Vegetal termékcsaládba négyféle hummusz és tízféle készétel tartozik; különlegessége, hogy a cikkelemek többsége A minősítést kapott a Nutri-Score rendszerben.
A Carrefour Polska immár több mint 40 terméket kínál a vegetáriánus és közel 550 terméket a vegán vásárlóknak. Ezek között megtalálhatók – egyebek mellett – borsófehérjével készülő húspogácsák, zöldségalapú kolbászok, zöldséggyros, kölessel, gombával vagy csicseriborsóval készített zöldséges tallér.
A lánc 2022 végéig 30 saját márkás vegán terméket forgalmaz, közöttük felvágottakat, növényi italokat és joghurtokat, valamint egyéb tejhelyettesítőket, kenhető termékeket, illetve szójatúrót. Emellett a Carrefour nevéhez fűződik Lengyelországban az első növényi alapú sör bevezetése is, amely a vállalat szerint az országban egyelőre egyedülálló ital.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >