Új saját márkás vegán termékcsaládot dob piacra a Carrefour Lengyelországban
Sensation Vegetal néven indított új saját márkás termékcsaláddal bővítette a Carrefour Lengyelországban vegán termékkínálatát.
Az új márka célcsoportját az egészséges életmód hívei adják, akik számára az állatjólét is fontos szempont, és akik növényi alapú húshelyettesítőket keresnek.
A márka ernyője alatt forgalmazott, növényi alapanyagból készülő termékeket a kereskedelmi lánc lengyel beszállítóktól szerzi be. A Sensational Vegetal termékcsaládba négyféle hummusz és tízféle készétel tartozik; különlegessége, hogy a cikkelemek többsége A minősítést kapott a Nutri-Score rendszerben.
A Carrefour Polska immár több mint 40 terméket kínál a vegetáriánus és közel 550 terméket a vegán vásárlóknak. Ezek között megtalálhatók – egyebek mellett – borsófehérjével készülő húspogácsák, zöldségalapú kolbászok, zöldséggyros, kölessel, gombával vagy csicseriborsóval készített zöldséges tallér.
A lánc 2022 végéig 30 saját márkás vegán terméket forgalmaz, közöttük felvágottakat, növényi italokat és joghurtokat, valamint egyéb tejhelyettesítőket, kenhető termékeket, illetve szójatúrót. Emellett a Carrefour nevéhez fűződik Lengyelországban az első növényi alapú sör bevezetése is, amely a vállalat szerint az országban egyelőre egyedülálló ital.
Kapcsolódó cikkeink
Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >Édesség helyett gyümölcs – Meglepő akció a foodorától
Szokatlan kampánnyal ünnepelte idén a gyereknapot a foodora: gyümölcs- és zöldségakcióval…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI: Távol még az árstabilitás – idén 4,3%-os árindex várható
2025 májusában a KSH 4,4%-os fogyasztói árindex emelkedésről számolt be,…
Tovább olvasom >Coca-Cola HBC Magyarország: 22 millió forintnyi támogatás a hazai bartenderszakmának
A Coca-Cola HBC Magyarország 2025-ben 6 millió forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >