Új saját márkás vegán termékcsaládot dob piacra a Carrefour Lengyelországban
Sensation Vegetal néven indított új saját márkás termékcsaláddal bővítette a Carrefour Lengyelországban vegán termékkínálatát.
Az új márka célcsoportját az egészséges életmód hívei adják, akik számára az állatjólét is fontos szempont, és akik növényi alapú húshelyettesítőket keresnek.
A márka ernyője alatt forgalmazott, növényi alapanyagból készülő termékeket a kereskedelmi lánc lengyel beszállítóktól szerzi be. A Sensational Vegetal termékcsaládba négyféle hummusz és tízféle készétel tartozik; különlegessége, hogy a cikkelemek többsége A minősítést kapott a Nutri-Score rendszerben.
A Carrefour Polska immár több mint 40 terméket kínál a vegetáriánus és közel 550 terméket a vegán vásárlóknak. Ezek között megtalálhatók – egyebek mellett – borsófehérjével készülő húspogácsák, zöldségalapú kolbászok, zöldséggyros, kölessel, gombával vagy csicseriborsóval készített zöldséges tallér.
A lánc 2022 végéig 30 saját márkás vegán terméket forgalmaz, közöttük felvágottakat, növényi italokat és joghurtokat, valamint egyéb tejhelyettesítőket, kenhető termékeket, illetve szójatúrót. Emellett a Carrefour nevéhez fűződik Lengyelországban az első növényi alapú sör bevezetése is, amely a vállalat szerint az országban egyelőre egyedülálló ital.
Kapcsolódó cikkeink
Árstopok és gazdasági intézkedések Közép-Európában: egyre több ország védekezik az infláció ellen
Miközben Magyarországon ismét napirendre került az árstopok bevezetése, Lengyelországban az…
Tovább olvasom >Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >