Új saját márkás vegán termékcsaládot dob piacra a Carrefour Lengyelországban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 12. 09:00

Sensation Vegetal néven indított új saját márkás termékcsaláddal bővítette a Carrefour Lengyelországban vegán termékkínálatát.

Az új márka célcsoportját az egészséges életmód hívei adják, akik számára az állatjólét is fontos szempont, és akik növényi alapú húshelyettesítőket keresnek.

A márka ernyője alatt forgalmazott, növényi alapanyagból készülő termékeket a kereskedelmi lánc lengyel beszállítóktól szerzi be. A Sensational Vegetal termékcsaládba négyféle hummusz és tízféle készétel tartozik; különlegessége, hogy a cikkelemek többsége A minősítést kapott a Nutri-Score rendszerben.

A Carrefour Polska immár több mint 40 terméket kínál a vegetáriánus és közel 550 terméket a vegán vásárlóknak. Ezek között megtalálhatók – egyebek mellett – borsófehérjével készülő húspogácsák, zöldségalapú kolbászok, zöldséggyros, kölessel, gombával vagy csicseriborsóval készített zöldséges tallér.

A lánc 2022 végéig 30 saját márkás vegán terméket forgalmaz, közöttük felvágottakat, növényi italokat és joghurtokat, valamint egyéb tejhelyettesítőket, kenhető termékeket, illetve szójatúrót. Emellett a Carrefour nevéhez fűződik Lengyelországban az első növényi alapú sör bevezetése is, amely a vállalat szerint az országban egyelőre egyedülálló ital.

 

ESM

Kapcsolódó cikkeink