Új piacokra fókuszál a Cobra sörmárka
Az elkövetkező három évben 50 százalékos forgalomnövekedésre számít a Cobra, amit elsősorban indiai piacának bővülésétől vár.
Az angliai székhelyű Cobra Beer-t 1989-ben alapította az
indiai származású brit vállalkozó Karan Bilimoria. A társaságnak van egy sörfőzdéje
Angliában, de együttműködnek lengyel, belga, holland és indiai sörgyárakkal is.
Sikeres angliai évek óta a cég növelni akarja piacát és új elnök vezérigazgatót
nevezett ki.
Adrian McKeon, aki korábban a Beam UK ügyvezető igazgatója
volt, augusztusban foglalja el helyét a cégnél. Lord Karan Bilimoria, a Cobra
alapítója, visszavonul a pozícióból és ügyvezető elnökként folytatja
tevékenységét.
Tavaly szeptemberben a Cobra 10 millió fontos
marketingkampányt folytatott a márka népszerűsítésére, erről az után született
döntés, hogy a cég elhatározta 27,5 millió fontot költ új piacok megszerzésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >