Új növényi alapú termékek az Albert Heijntől
Körülbelül 70 SKU-t ad hozzá saját márkás vegetáriánus, vegán és zöldség alapú termékeinek sorához az Albert Heijn. A holland kiskereskedő így szeretné tartani a lépést az egyre növekvő vásárlói igényekkel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/11/albert-heijn-shopfront-1024x662-1-300x194.jpg)
Alkalmazkodnak a vásárlókhoz
Az új sorozatban reggelire, ebédre és vacsorára való ételek is találhatóak.
A holland fogyasztók körében a zöldséges és vegetáriánus termékek iránti igény rendkívüli módon megnövekedett, mivel a hollandok több mint 50%-a áttért a flexitariánus étrendre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >