Új növényi alapú termékek az Albert Heijntől
Körülbelül 70 SKU-t ad hozzá saját márkás vegetáriánus, vegán és zöldség alapú termékeinek sorához az Albert Heijn. A holland kiskereskedő így szeretné tartani a lépést az egyre növekvő vásárlói igényekkel.

Alkalmazkodnak a vásárlókhoz
Az új sorozatban reggelire, ebédre és vacsorára való ételek is találhatóak.
A holland fogyasztók körében a zöldséges és vegetáriánus termékek iránti igény rendkívüli módon megnövekedett, mivel a hollandok több mint 50%-a áttért a flexitariánus étrendre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >