Új növényi alapú termékek az Albert Heijntől
Körülbelül 70 SKU-t ad hozzá saját márkás vegetáriánus, vegán és zöldség alapú termékeinek sorához az Albert Heijn. A holland kiskereskedő így szeretné tartani a lépést az egyre növekvő vásárlói igényekkel.
Az új sorozatban reggelire, ebédre és vacsorára való ételek is találhatóak.
A holland fogyasztók körében a zöldséges és vegetáriánus termékek iránti igény rendkívüli módon megnövekedett, mivel a hollandok több mint 50%-a áttért a flexitariánus étrendre.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >