Új marketing igazgató a Borsodi Sörgyárban
Szirbek András hisz abban, hogy az igazi márkák nemcsak hozzáadott értéket adnak egy vállalatnak, hanem annak összetartó erejeként élnek és lüktetnek minden egyes szervezeti egységben, folyamatban.
A 36 éves szakember korábban
az Unilever Magyarországnál dolgozott brand
menedzserként, ahol jégkrémek, margarinok és
teák márkaépítésében és
menedzselésében vett részt, olyan márkákért
felelt, mint a Magnum, a Delma, a Flora, a Bertolli, a Rama, vagy a
Lipton. Ezt követően a Fotex-Ofotért, a Pearle Europe
B.V. leányvállalatának magyarországi és
csehországi marketingigazgatójaként
tevékenykedett, és a két vezető magyar optikai
kiskereskedelmi hálózat (Ofotért és
Vision Express), valamint a cseh GrandOptical hálózat
marketing irányításával foglalkozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Körforgásos gazdasági programot indít a klímák és hőszivattyúk hűtőközegének újrafelhasználására a Daikin
A klímaváltozás kihívásairól a koronavírusos idők ellenére sem szabad megfeledkezni…
Tovább olvasom >Sajtokat hív vissza a forgalomból a Kőröstej
A Kőröstej Kft. elővigyázatosságból visszahívja a forgalmazásból egyes Kőrösi sajtkorong…
Tovább olvasom >Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a…
Tovább olvasom >