Új marketing és kommunikációs vezetővel erősít az Indotek Group
November 11-től Novák Iringó tölti be az Indotek Group marketing és kommunikációs vezetői pozícióját. A három évtizedes iparági tapasztalattal rendelkező szakember a piac egyik vezető ingatlanfejlesztő vállalatától, a GTC Magyarországtól érkezett az Indotek Grouphoz, ahol – többek között – a társaság hazai és nemzetközi PR- és marketingkommunikációjáért, illetve arculat- és márkastratégiájáért felel.

Novák Iringó
Novák Iringó személyében november elejétől új marketing és kommunikációs vezetője van az Indotek Groupnak. Az új vezető komplex feladatot lát el: a társaság PR- és marketingkommunikációs tevékenységét, márka- és kommunikációs stratégiáját irányítja, illetve teljes körűen felügyeli az Indotek portfóliójába tartozó bevásárlóközpontok, lakóingatlanok, ipari és kereskedelmi ingatlanok marketingkommunikációját. A hazai feladatok mellett ugyancsak hozzá tartozik az Indotek Group nemzetközi kommunikációjának megerősítése és kiterjesztése is.
Novák Iringó közel három évtizedes pályafutása során az olaj- és energiaiparban, telekommunikációban és az ingatlan-, valamint a bankszektorban szerzett vezetői tapasztalatokat. Az elmúlt években marketingvezetőként irányította és támogatta többek között a GTC Magyarország és a Biggeorge’s Holding kommunikációját. Korábban a MOL Csoportnál volt szenior marketingszakértő, illetve a Magyar Telekom márka- és reputációmenedzsment osztályát vezette.
Pályafutása alatt átfogó ismereteket szerzett többek között a márkaépítés, a digitális kommunikáció, az employer branding és a CSR-menedzsment területén. Dolgozott többek között a MOL Fresh Corner márka nemzetközi bevezetésén, vezetőként közreműködött a T-Mobile / T-Home Telekomra történő átmárkázásában, valamint Effie-zsűritagként és a Brand Festival programalkotó grémiumának tagjaként is értékes iparági tapasztalatokat szerzett.
Szakmai pályafutását a McCann-Ericksonnál és Young & Rubicamnál kezdte. Új pozíciójában Novák Iringó az Indotek Group korábbi marketing és kommunikációs vezetőjét, Pintyőke Marcellt váltja.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordot döntött a MOL hot-dog eladása: idén közel 7 millió eladott darabnál tart a Fresh Cornerekben kapható street foodok királya
Idén októberben rekordot döntött a MOL Fresh Corner hálózatában kapható…
Tovább olvasom >Atipikus vendéglátás
Új kategória megalkotására, definiálására vállalkozunk, amit a HoReCa világában az utóbbi…
Tovább olvasom >Így plázáztak a magyarok 2021-ben: a pandémia ellenére is többen vásároltak személyesen a hazai plázákban, mint online
2021-ben, a pandémia ellenére is inkább személyesen vásároltak a magyarok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit,…
Tovább olvasom >A németországi e-kereskedelmet is megviselte a vásárlási kedv visszaesése
A vásárlási hajlandóság mérséklődése a németországi online kiskereskedelemre is hatással…
Tovább olvasom >