A vezetőség és a bizottságok tisztújításával kezdte meg idei évét a Shop! amerikai szervezete. Az 5 új vezetőségi tag közül 3 a kereskedelmi vállalatok delegáltja, a Walgreens (drogérialánc, USA), a Target (hipermarket, USA) és a Reitmans (divatárulánc, Kanada) igazgatói, akik várhatóan új szemléletmódot és friss lendületet hoznak a szervezet mindennapjaiba.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Izgalommal és óriási lelkesedéssel kapcsolódom be a Shop! szakmai szervezet munkájába. A megtisztelő felkérésben leginkább az iparágat érintő kihívások megvitatása és megoldása motivál, úgy, hogy a retail szektor minden aspektusa magas szinten képviseltetve van a Shop! szervezetben, nem csak a dizájnoldal – nyilatkozta Ken McQuade, a Target lead design architectje.
//
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >