A vezetőség és a bizottságok tisztújításával kezdte meg idei évét a Shop! amerikai szervezete. Az 5 új vezetőségi tag közül 3 a kereskedelmi vállalatok delegáltja, a Walgreens (drogérialánc, USA), a Target (hipermarket, USA) és a Reitmans (divatárulánc, Kanada) igazgatói, akik várhatóan új szemléletmódot és friss lendületet hoznak a szervezet mindennapjaiba.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Izgalommal és óriási lelkesedéssel kapcsolódom be a Shop! szakmai szervezet munkájába. A megtisztelő felkérésben leginkább az iparágat érintő kihívások megvitatása és megoldása motivál, úgy, hogy a retail szektor minden aspektusa magas szinten képviseltetve van a Shop! szervezetben, nem csak a dizájnoldal – nyilatkozta Ken McQuade, a Target lead design architectje.
//
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >Az önkiszolgáló kasszák sikeréhez jobb stratégia is kell
Bár egyre több hír szól arról, hogy egyik kiskereskedő a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >