Új kisbolt-formátum Olaszországban
Új kisbolt-formátum kínál Olaszországban a fogyasztóknak lehetőséget az éjjel-nappali vásárlásra a hét valamennyi napján.
A kasszanélküli első Slipop üzlet szeptember végén nyílt meg a Rómához közeli Monterotondoban. Hasonló üzletek stratégiai szempontból fontos városi helyszíneken – így nagy társasházak, edzőtermek és kis terek közelében – lesznek majd elérhetők. Az egységek e modern formátumra átalakított korábbi újságosbódékban, vagy nagyobb társasházakban kapnak helyet.
A Slipop a hagyományos kereskedelmi csatornákban megszokott áron kínál magas minőségű termékekeket – élelmiszert, készételeket, háztartási árucikkeket, mosószereket.
Az úgynevezett „modern spájzok” azokat célozzák, akiknek nincs idejük bevásárolni, vagy csak épp kifogytak a kávéból vagy tejből. Kényelmes megoldást jelentenek azoknak is, akik rövid pihenőt tartanak és sorbanállás nélkül harapnának valamit, és a városban már nem olyan könnyen mozgó időseknek is.
A személyes vásárlás mellett a Slipop üzletekben sajtótermékek is beszerezhetők, valamint a Supermercat.casa applikáción keresztüli rendelések átvételi pontjaként is működnek.
A vásárlás biztonságáról videókamerás megfigyelő rendszer gondoskodik.
Kapcsolódó cikkeink
Az expanziónak és a meglévő üzleteknek köszönhetően 20%-kal nőttek az Action eladásai
Tovább nő az Action holland non-food diszkont forgalma: 2024 első…
Tovább olvasom >Olaszországban május után júniusban is 0,8 százalék volt az éves infláció
Olaszországban az előzetes becsléssel összhangban 0,8 százalékkal nőttek a fogyasztói…
Tovább olvasom >Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >