Új kiállítások felé nyit az AMC: magyar termékek Milánóban
Az Agrármarketing Centrum (AMC) első alkalommal vett részt közösségi standdal a 22. Milánói Nemzetközi Kézműves Kiállítás és Vásáron (L’Artigiano in Fiera). Az AMC standján 2017. december 2-10. között a magyar kiállítók kiváló minőségű termékeket mutattak be, többek között szalámi és kolbászféleségeket, csokoládékat, gyümölcsborokat, kürtőskalácsokat, rózsafánkokat és savanyúságokat, illetve pálinkákat. A hazai ízekről, magyaros ételek bemutatásáról a 78. OMÉK-on nagy sikert aratott „Magyar Föld Legjava Bisztro” gondoskodott. A magyar standot Csiszár Jenő, milánói főkonzul ünnepélyes keretek között nyitotta meg.
Az Agrármarketing Centrum idén első alkalommal jelent meg a világ egyik legjelentősebb kézműves kiállításán, összesen 360 négyzetméteres területtel. A magyar közösségi kiállítók mellett kitelepült a „Magyar Föld Legjava Bisztro” elnevezésű melegkonyhás étterem is, ahol a látogatók megkóstolhatták a jellegzetes magyar ételeket és italokat.
A kiállításon egyedi, eredeti és kiváló minőségű kézműves termékekkel ismerkedhettek meg a látogatók, a világ minden tájáról. A vásár mellett színes programok (koncertek, főző show, táncelőadások) is várták az érdeklődőket. A magyar közösségi stand szintén bővelkedett attrakciókban: a Szárnyas Sárkányok – amely az egyik legnagyobb és legsikeresebb független utcaszínházi társulat Magyarországon – tartott gólyalábas felvonulást, a magyaros dallamokról pedig az Agyagbanda zenekar gondoskodott.
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >