Új kampánnyal küzd az élelmiszer-pazarlás ellen a Premier Foods
Kampányt indított a Premier Foods, mellyel a fogyasztóknak segít az otthoni maradékból és alapanyagokból laktató ételeket varázsolni.
Az Egyesült Királyság egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalkozásának kezdeményezése a „Fresh Take on Food Waste” nevet viseli. Ez egy online eszköz, amely a hűtő hátsó részében leggyakrabban megtalálható élelmiszerek alapján készített recepteket kínál. A felhasználók kiválaszthatják az alkalmazni kívánt hozzávalókat, és a recepttárból kiválaszthatják a cég séfjei által otthoni elkészítésre fejlesztett legmegfelelőbb recepteket.
A kampány szeptembertől októberig fut egyes üzletekben.
A weboldal fejlesztésében közreműködött a Wrap UK, a klímaváltozás és az élelmiszer-pazarlás ellen fellépő NGO.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Magyar ételpazarlási körkép a Munchcsal
A Munch sajtóeseményt tartott „Miért menő az ételmentés?” címmel, amelyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >