Új kampánnyal küzd az élelmiszer-pazarlás ellen a Premier Foods
Kampányt indított a Premier Foods, mellyel a fogyasztóknak segít az otthoni maradékból és alapanyagokból laktató ételeket varázsolni.
Az Egyesült Királyság egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalkozásának kezdeményezése a „Fresh Take on Food Waste” nevet viseli. Ez egy online eszköz, amely a hűtő hátsó részében leggyakrabban megtalálható élelmiszerek alapján készített recepteket kínál. A felhasználók kiválaszthatják az alkalmazni kívánt hozzávalókat, és a recepttárból kiválaszthatják a cég séfjei által otthoni elkészítésre fejlesztett legmegfelelőbb recepteket.
A kampány szeptembertől októberig fut egyes üzletekben.
A weboldal fejlesztésében közreműködött a Wrap UK, a klímaváltozás és az élelmiszer-pazarlás ellen fellépő NGO.
Kapcsolódó cikkeink
MBH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Évente 35 billió euróra kárt okoz az éghajlatváltozás
Az éghajlatváltozás hatásait kutató potsdami PIK Intézet (PIK) tanulmánya szerint…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >