Új ízzel áll elő a Coca-Cola, kimondottan fiatalok számára
A Coca-Cola új íze a Dreamworld, amely a 2022-ben hódító útjára indult Creations ízkollekció negyedik, egyben utolsó darabja. A célközönség egyértelműen a fiatalabb fogyasztók, ezt tükrözi az új íz színes, vibráló designja is.
A két évvel ezelőtt megjelenő járvány során a Coca-Cola ritkította portfólióját, és mintegy 500 márkától megszabadult annak érdekében, hogy kimondottan a széles tömegeket elérő brandjeikre koncentrálhassanak. Ekkor szűnt meg a Tab, a Zico kókuszvíz és az Odwalla, majd nem sokkal később a Honest-teák is eltűntek a polcokról.
Az óriáscég ugyanakkor felfigyelt arra, hogy fogyasztóik egyre szignifikánsabb hányada a tizen- és huszonévesek köréből kerül ki, ezért szerettek volna egy olyan márkát életrehívni, ami fiatalok minél szélesebb tömegét éri el. A négy ízből álló Dreamworld épp ezt a funkciót tölti be.
A Coca-Cola nem titkolt szándéka az, hogy a fiatalok először a Dreamworlddel találkoznak, majd ezután térnek át a klasszikus, régi brandekre, mint amilyen például a Coca-Cola, a Diet Coke és Fanta.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >