Új életmódmárka a Rossmann-üzletekben
Februártól elérhetők Axente Vanessa táplálékkiegészítői a Rossmann Magyarország üzleteiben. A nemzetközileg elismert magyar topmodell az étrend-kiegészítők piacára lépett az ESSA World életmód márkájával. Az egészségmegőrzést támogató készítményeket hazai szakértők segítségével fejlesztették ki, és a modell saját ízlésén és tapasztalatain alapszanak. A készítmények a női egészséget támogatják, így a Rossmann örömmel állt be a kezdeményezés mögé.
– Női vásárlóink egészségének támogatása mindig is kiemelt prioritás volt a Rossmann-nál. Kifejezetten örülünk, hogy ilyen minőségi termékekkel bővíthetjük kínálatunkat, amelyek támogathatják őket az egészséges életmóddal kapcsolatos törekvéseikben – emelte ki Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
– Büszke vagyok rá, hogy az ESSA World új mérföldkőhöz érkezett a Rossmann Magyarországnak köszönhetően. Partnerségünk a márka hosszú távú vízióját támogatja, és boldog vagyok, hogy februártól országosan elérhető a termékcsalád 60 üzletben és az online drogériában egyaránt – emelte ki Axente Vanessa. //
Kapcsolódó cikkeink
Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Fóliamentes WC-papírral mindenki nyer – élen a Rossmann a zöld innovációban
A MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft. fóliamentes Crepto 3240 wc-papírja 2023-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >