Új cukormentes Monster Energy-hez adta nevét Lewis Hamilton az Egyesült Királyságban
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Lewis Hamilton ismét együttműködik a Monster Energyvel egy a nevével fémjelzett új, cukormentes energiaital piaci bevezetésében az Egyesült Királyságban.
Hamilton neve megjelenik a doboz tetején is, amely Mad Dog Jones művésszel együtt alkotott új, figyelemfelkeltő dizájnt kapott. A cukor- és kalóriamentes vegán ital frissítő barackos-nektarinos ízű, és 1,39 fontba kerül. A bevezetés a legújabb a Monster termékfejlesztéseinek sorában, amely az elmúlt évben 77,6 millió font értékű plusz eladást eredményezett a Nielsen adatai szerint. Ezzel a Monster márka értéke több mint 481,1 millió fontra emelkedett, és ezzel az energiaital-szektor értéke immár meghaladja az 1,6 milliárd fontot.
A kategória növekedésének egyik fő motorja a cukormentes termékcsalád: a Monster Ultra termékcsalád 38,5%-kal nőtt, és megtartotta első pozícióját a cukormentes energiaital-márkák között Nagy-Britanniában.
Martin Attock, a Coca-Cola Europacifc Partners GB kereskedelmi fejlesztési alelnöke elmondta:
„A Monster több mint egy ital. Ez egy életstílus, amelyet a márka által támogatott sportolók és sportcsapatok, és persze a rajongók is megélnek.
„A 20 éves jubileumi évében a Monster rekordokat döntött, és a teljes üdítőital-kategóriában az értéknövekedés első számú motorjává vált. Lewis Hamilton a Forma-1-ben is rekordot döntött a legtöbb győzelem, pole-pozíció és dobogós helyezés tekintetében. Ez az innováció két ikont hoz össze, amely hisszük, hogy új lendületet ad a kategóriának és az eladásoknak egyaránt.”
Kapcsolódó cikkeink
A Morrisons idén harmadszor csökkenti árait, hogy visszatartsa a vásárlókat az Alditól
Újabb 490 termék árát csökkenti a Morrisons, így igyekszik megakadályozni…
Tovább olvasom >Smart Jarral kampányol a Hellmann’s az élelmiszer-pazarlás ellen az Egyesült Királyságban
A Hellmann’s olyan speciálisan kialakított majonézes üveget dobott piacra, amely…
Tovább olvasom >A Burger Kinggel együttműködve vezet be új Whopper ízt a Doritos
Vadonatúj „tűzön grillezett Whopper” ízesítésű tortillachipset dobott piacra az Egyesült…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H felmérés: egyre kevesebb profittal számolnak a nagyvállalatok
A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek…
Tovább olvasom >15,5 Eiffel-torony tömegével megegyező terméket vitt házhoz a Tesco 10 év alatt
Éppen 10 éve, 2013. március 21-én indította el házhozszállítási szolgáltatását…
Tovább olvasom >400 élelmiszer kapott ársapkát Szlovákiában
Több mint 400 élelmiszerre húznak ársapkát a kereskedők a nyolc…
Tovább olvasom >