Új, cukormentes italokat vezet be az Egyesült Államokban a Sanpellegrino
Az olasz italgyártó vállalat, a Sanpellegrino új, zéró cukortartalmú szénsavas üdítőital-családot dobott piacra az Egyesült Államokban.
Mint azt Sara Mayer, a Sanpellegrino vezető marketingmenedzsere elmondta, a vállalat büszke arra, hogy szénsavas üdítőitalait a Földközi-tenger térségében termesztett gyümölcsökből származó valódi gyümölcslével készíti. A márka olyan autentikus ízeket kínál rajongóinak, amelyek a La Dolce Vita-t, az egyszerű, mindennapi örömökkel teli életet idézik olasz módra.
A zéró cukortartalmú italok négy citrusos ízben – vérnarancs, limonádé, barack-klementin, valamint gránátalma-narancs – kaphatók.
A 330 ml-es dobozos üdítő 1-4 grammnyi természetes cukrot és körülbelül 20 kalóriát tartalmaz (bár ez ízenként változik).
A cukormentes italok 2024 januárjától először a Costco üzleteiben kaphatók, majd más amerikai kiskereskedőknél is bevezetésre kerülnek. A hat dobozos kiszerelés ajánlott kiskereskedelmi ára 6,99 dollár (6,39 €).
A Sanpellegrino Zero Grams Added Sugar olasz szénsavas üdítőitalok a márka öt mediterrán ízvilágú – Aranciata Rossa, Limonata, Melograno & Arancia, Aranciata és Pompelmo – italból álló klasszikus kínálatát egészítik.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >AI-alapú receptgenerátort indít Amerikában az eGrowcery
A kereskedők a vásárlói preferenciák és a készlet alapján testre…
Tovább olvasom >A Pernod Ricard whiskey leányvállalatot alapított az Egyesült Államokban
A North American Distillers fogja felügyelni a vállalat amerikai whiskeyportfólióját.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >