Új csomagolást vezet be eperkínálata számára a Lidl Írországban
Írországban újfajta csomagolásban kerül a Lidl üzletek polcaira az eper.
A diszkont üzletlánc kifejtette, hogy az iparágban elsőként bevezetett csomagolással 9,3 tonna, azaz 375.000 palacknak megfelelő műanyag óceánba kerülését akadályozza meg a szezonban. A tavaly a haltermékek számára bevezetett új csomagolással együtt így idén akár egymillió palacknyival kevesebb műanyag kerül a világtengerbe.
A Lidl Deluxe eper és a 250 g-os eper mostantól 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban kapható, amely legalább 30%-ban a partmenti területeken összegyűjtött és újrahasznosított (ún. POP) műanyag felhasználásával készül.
A kezdeményezésről szólva Alan Archibold, a Lidl Ireland vezető beszerzője a következőket nyilatkozta:
– Azzal, hogy POP csomagolást vezetünk be az eper kínálatunkban, újabb jelentős lépést teszünk a fenntarthatóbb jövő felé vezető utunkon. A műanyaghulladék csökkentése iránti elkötelezettségünk összhangban áll azzal az elképzelésünkkel, hogy felelősségteljesen beszerzett termékeket kínáljunk, miközben óceánjaink egészségét is óvjuk.
A Lidl számos ír eperbeszállítóval, köztük a Kearns Fruit Farmmal (Enniscorthy, Co Wexford) lépett együttműködésre az innovatív új csomagolás piaci bevezetése érdekében Írországban.
Kapcsolódó cikkeink
Április második felére a magyar szamóca versenyképes áron fut az importtal
Március közepén jelentős különbségek voltak a magyarországi és a görög…
Tovább olvasom >Glutén nélkül – új ízek, új lehetőségek
A gluténmentes termékek piaca az utóbbi években jelentős átalakuláson ment…
Tovább olvasom >Szépen alakul a szamóca ára a boltokban és a piacon is
Magyarországon az utóbbi években jelentős növekedést mutat a szamóca termesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >