Új beszállítói partneri programot indít a Danone
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén. A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából
A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >1,1%-kal nőtt a hazai gazdaság az első negyedévben
Az idei első negyedévben 0,8%-kal nőtt a gazdaság teljesítménye az előző…
Tovább olvasom >