Új beszállító-partneri programot indított a Danone
A vállalat elmondása szerint „meg akarja ragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A Danone Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól, és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén.
A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Azzal, hogy segít „a jelentős potenciállal bíró, feltörekvő márkák, koncepciók, illetve képességek piacra juttatásában”, a Danone Manifesto Ventures, a cég vállalati kockázati részlege is bekapcsolódik a programba.
A francia óriáscég startupokkal és tudományos intézményekkel is szeretne együttműködni.
A Danone elmondta, hogy a „növekedési potenciál felszabadítását célzó” „Partner a növekedésben” program négy „egymással összefüggő stratégiai pillérre” támaszkodik.
Az egyik lehetőséget a Danone a feltörekvő tudományban és technológiában látja – az összetevők, a mezőgazdaság, a folyamatok és a csomagolás terén történő „áttörések” felfedezésében.
A program a technológia és a legjobb gyakorlatoknak a hatékonyság javítása, a hulladékmennyiség csökkentése és a logisztika optimalizálása érdekében történő felhasználását is vizsgálja.
Kapcsolódó cikkeink
Ez a világ 20 vezető tejipari vállalata
A Rabobank Global Dairy Top 20 éves jelentése a világ…
Tovább olvasom >À la nature
Az önkényeztetés helyett egyre inkább az egészségtudatosság kerül előtérbe joghurtvásárláskor.…
Tovább olvasom >Lecseréli Danone az orosz tejmárkát Ukrajnában
Korábban az ukrán termékcsaládot a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Távozik Vámos György, az OKSZ főtitkára
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára, Vámos György 33 év…
Tovább olvasom >Kistelepüléseken terjeszkedne a GLS Hungary
A GLS Hungary a jövőbeni hálózatbővítése során kiemelt figyelmet fordít…
Tovább olvasom >Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg…
Tovább olvasom >