Új beszállító-partneri programot indított a Danone
A vállalat elmondása szerint „meg akarja ragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A beszállítókkal, start-upokkal és intézményekkel való kapcsolatainak szorosabbra fűzése céljából „globális stratégiai partnerségi programot” indított a Danone.
A Danone Activia és az Evian márkák tulajdonosa a „Partner a növekedésben” kezdeményezéssel próbál meg eltávolodni a csupán tranzakciós jellegűnek tekintett beszállítói kapcsolatoktól, és igyekszik „megragadni a fogyasztói trendeket, hogy mind a Danone, mind partnerei számára növekedési potenciált szabadítson fel”.
A kezdeményezés a Chr. Hansen dán alapanyaggyártó céggel aláírt közös üzletfejlesztési tervvel indult, melynek keretében a felek megvizsgálják, mi módon lehetne felgyorsítani a fejlesztéseket a növényi alapú és tejtermékek területén.
A vállalat emellett három új beszállítói szerződést is aláírt, melyet a tervek szerint legalább kétszer ennyi követ még az év vége előtt.
Azzal, hogy segít „a jelentős potenciállal bíró, feltörekvő márkák, koncepciók, illetve képességek piacra juttatásában”, a Danone Manifesto Ventures, a cég vállalati kockázati részlege is bekapcsolódik a programba.
A francia óriáscég startupokkal és tudományos intézményekkel is szeretne együttműködni.
A Danone elmondta, hogy a „növekedési potenciál felszabadítását célzó” „Partner a növekedésben” program négy „egymással összefüggő stratégiai pillérre” támaszkodik.
Az egyik lehetőséget a Danone a feltörekvő tudományban és technológiában látja – az összetevők, a mezőgazdaság, a folyamatok és a csomagolás terén történő „áttörések” felfedezésében.
A program a technológia és a legjobb gyakorlatoknak a hatékonyság javítása, a hulladékmennyiség csökkentése és a logisztika optimalizálása érdekében történő felhasználását is vizsgálja.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából
A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >Reacty Digital kutatás: Zsugorodó termékek, növekvő tájékoztatás
Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra,…
Tovább olvasom >