Ügyfélélmény 24 órában
2020. szeptember 23-án a United Call Centers részt vett Tapolcán a Trade magazin szervezésében megvalósult FMCG Business Days konferencián. Szmolinka Zsolt (CEO) és Kopcsó Balázs (head of business development) előadásának témája „az FMCG vállalatok fenntarthatóságának támogatása az értékteremtés szolgálatában”.
A United Call Centers egyik legfőbb profilja a nemzetközi call center szolgáltatás, amely nyelvi korlátok nélkül, 24 órás rendelkezésre állással biztosítja ügyfelei számára a működés leghatékonyabb formáját. Az üzletfolytonosság megtartása mellett költséget takarítunk meg Partnereink számára, miközben az ügyfélélményt és a szolgáltatásaink teljesítményét több mint 20 év szakmai tapasztalatával maximalizáljuk.
A társadalmi felelősségvállalás szerepe, mely többször előtérbe került a konferencián is, mindig is kiemelt fontosságú volt a UCC számára, így ügyfeleink márkaépítése során nagy hangsúlyt fektetünk a fenntartható, „zöld” megoldások alkalmazására, illetve a megfelelő robot-humán szinergia implementálására.
Fenntarthatóságunk konkrétuma számos területen megjelenik üzleti folyamataink során. 100%-ban felhőalapú infrastruktúránkra épülő rendszereink segítségével, olyan megoldásokat nyújtunk, amelyek a költségek jelentős megtakarítása mellett lényeges több kontakt kezelését teszi lehetővé a klasszikus megoldásokkal szemben. A szolgáltatás 100%-ban személyre szabott, teljes körűen integrálható, biztonságos és átlátható megoldásokat biztosít Partnereink és Partnereink ügyfeleinek a részére.
A Sales Assistant nevű, értékesítést támogató szolgáltatásunkkal, chatbotrendszereink és shared csapataink alkalmazásával akár 50%-kal kevesebb pénzügyi és humánerőforrás alkalmazása szükséges az értékesítés során.
Hisszük, hogy a sikeres vállalkozás a fenntartható megoldások alkalmazása mellett, korunk technológia vívmányainak hatékony integrálásával érhető el. Legfontosabb víziónk, hogy partnereink üzleteit biztos alapokra helyezve folyamatosan fejlesszük, nagyfokú rugalmasságot és alkalmazkodóképességet is biztosítva, hogy a vállalatok profitabilitását maximalizálhassuk.(x)
Kapcsolódó cikkeink
A megfizethető lakhatást támogatja az Amazon
Az Amazon a legutóbbi olyan amerikai technológiai óriás, amely elkötelezte…
Tovább olvasom >Magazin: Business Days 2020 – Nem maradtunk el… 2. rész
A szerdai koncertprogramban az e-commerce, a drogériák és diszkontok, valamint…
Tovább olvasom >A jótékonyság ősszel sem áll meg: a Procter&Gamble ismét több tízezer terméket adományoz a Magyar Vöröskereszt számára
Az utóbbi hónapok egészségügyi kihívásaira reagálva a Procter&Gamble (az Ariel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új protein túrókrém az ALDI kínálatában
Az ALDI új saját márkás terméke, az alacsony szénhidráttartalmú és…
Tovább olvasom >Új MILFINA termékek az ALDI kínálatában
Saját márkás MILFINA tejtermékeink immár 13 éve gazdagítják a magyar…
Tovább olvasom >A csomagolás újragondolása az e-kereskedelmi boomban
Rövid idő alatt kapcsolt magas fokozatra idén az FMCG-szektor e-kereskedelmi…
Tovább olvasom >