Ügyfélélmény 24 órában
2020. szeptember 23-án a United Call Centers részt vett Tapolcán a Trade magazin szervezésében megvalósult FMCG Business Days konferencián. Szmolinka Zsolt (CEO) és Kopcsó Balázs (head of business development) előadásának témája „az FMCG vállalatok fenntarthatóságának támogatása az értékteremtés szolgálatában”.
A United Call Centers egyik legfőbb profilja a nemzetközi call center szolgáltatás, amely nyelvi korlátok nélkül, 24 órás rendelkezésre állással biztosítja ügyfelei számára a működés leghatékonyabb formáját. Az üzletfolytonosság megtartása mellett költséget takarítunk meg Partnereink számára, miközben az ügyfélélményt és a szolgáltatásaink teljesítményét több mint 20 év szakmai tapasztalatával maximalizáljuk.
A társadalmi felelősségvállalás szerepe, mely többször előtérbe került a konferencián is, mindig is kiemelt fontosságú volt a UCC számára, így ügyfeleink márkaépítése során nagy hangsúlyt fektetünk a fenntartható, „zöld” megoldások alkalmazására, illetve a megfelelő robot-humán szinergia implementálására.
Fenntarthatóságunk konkrétuma számos területen megjelenik üzleti folyamataink során. 100%-ban felhőalapú infrastruktúránkra épülő rendszereink segítségével, olyan megoldásokat nyújtunk, amelyek a költségek jelentős megtakarítása mellett lényeges több kontakt kezelését teszi lehetővé a klasszikus megoldásokkal szemben. A szolgáltatás 100%-ban személyre szabott, teljes körűen integrálható, biztonságos és átlátható megoldásokat biztosít Partnereink és Partnereink ügyfeleinek a részére.
A Sales Assistant nevű, értékesítést támogató szolgáltatásunkkal, chatbotrendszereink és shared csapataink alkalmazásával akár 50%-kal kevesebb pénzügyi és humánerőforrás alkalmazása szükséges az értékesítés során.
Hisszük, hogy a sikeres vállalkozás a fenntartható megoldások alkalmazása mellett, korunk technológia vívmányainak hatékony integrálásával érhető el. Legfontosabb víziónk, hogy partnereink üzleteit biztos alapokra helyezve folyamatosan fejlesszük, nagyfokú rugalmasságot és alkalmazkodóképességet is biztosítva, hogy a vállalatok profitabilitását maximalizálhassuk.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >A JYSK fenntarthatósági stratégiája: innovációk és zöld megoldások a környezetvédelem jegyében
A JYSK fenntarthatósági törekvései jó példát mutatnak a modern kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein
A Nádudvari Élelmiszer Kft. elkötelezett a kiváló minőség iránt –…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű pékáruk a Vela Pékségtől
Hogyan emelkedik ki a Vela Pékség a KMÉ-védjeggyel? A Vela…
Tovább olvasom >Fókuszban a csomagolóanyagok – konferencia
Csomagolóanyagot gyárt? Saját márkás terméket szállít be valamely kereskedelmi láncnak?…
Tovább olvasom >