Ügyfélélmény 24 órában
2020. szeptember 23-án a United Call Centers részt vett Tapolcán a Trade magazin szervezésében megvalósult FMCG Business Days konferencián. Szmolinka Zsolt (CEO) és Kopcsó Balázs (head of business development) előadásának témája „az FMCG vállalatok fenntarthatóságának támogatása az értékteremtés szolgálatában”.
A United Call Centers egyik legfőbb profilja a nemzetközi call center szolgáltatás, amely nyelvi korlátok nélkül, 24 órás rendelkezésre állással biztosítja ügyfelei számára a működés leghatékonyabb formáját. Az üzletfolytonosság megtartása mellett költséget takarítunk meg Partnereink számára, miközben az ügyfélélményt és a szolgáltatásaink teljesítményét több mint 20 év szakmai tapasztalatával maximalizáljuk.
A társadalmi felelősségvállalás szerepe, mely többször előtérbe került a konferencián is, mindig is kiemelt fontosságú volt a UCC számára, így ügyfeleink márkaépítése során nagy hangsúlyt fektetünk a fenntartható, „zöld” megoldások alkalmazására, illetve a megfelelő robot-humán szinergia implementálására.
Fenntarthatóságunk konkrétuma számos területen megjelenik üzleti folyamataink során. 100%-ban felhőalapú infrastruktúránkra épülő rendszereink segítségével, olyan megoldásokat nyújtunk, amelyek a költségek jelentős megtakarítása mellett lényeges több kontakt kezelését teszi lehetővé a klasszikus megoldásokkal szemben. A szolgáltatás 100%-ban személyre szabott, teljes körűen integrálható, biztonságos és átlátható megoldásokat biztosít Partnereink és Partnereink ügyfeleinek a részére.
A Sales Assistant nevű, értékesítést támogató szolgáltatásunkkal, chatbotrendszereink és shared csapataink alkalmazásával akár 50%-kal kevesebb pénzügyi és humánerőforrás alkalmazása szükséges az értékesítés során.
Hisszük, hogy a sikeres vállalkozás a fenntartható megoldások alkalmazása mellett, korunk technológia vívmányainak hatékony integrálásával érhető el. Legfontosabb víziónk, hogy partnereink üzleteit biztos alapokra helyezve folyamatosan fejlesszük, nagyfokú rugalmasságot és alkalmazkodóképességet is biztosítva, hogy a vállalatok profitabilitását maximalizálhassuk.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >