Üdvözlünk körünkben! – A nap képe
A Burger King és a McDonald’s azt jelentik egymásnak, mint a Pepsi Cola és a Coca Cola – reklámkommunikációjuk is gyakran egymás ekézésére épül.
A legfrissebb példa a BK reklámplakátja, amellyel a Meki két új növényi alapú termékére reagáltak – viszonylag kulturáltan. A felirat: Helló, ti ketten! Üdv a növényi alapúak családjában!
Persze ez a történet nem arról szól, hogy a BK alaposan megelőzte volna vetélytársát a húsmentes termékek terület: egyszerűen más koncepcióval fejlesztették kínálatukat (amiért az elmúlt évben egyébként nemcsak a konkurenciától kaptak gúnyos megjegyzéseket).
Kapcsolódó cikkeink
Tengerparti bár, fenntarthatóság, promóció – A nap képe
Egy vödör szemét a tengerpartról egy meleg ital ellenében: bizonyára…
Tovább olvasom >Személyzeti bejárat – A nap képe
Szellemes és nehezen felejthető éttermi megoldás, de hogy az angolul…
Tovább olvasom >Nyomok egy abúzált vendéglátóhelyi mosdóban – A nap képe
Vendégek örökítették meg egy tengerentúli krimó mosdójában a kreatív ötletet:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >