Üdvözlünk körünkben! – A nap képe
A Burger King és a McDonald’s azt jelentik egymásnak, mint a Pepsi Cola és a Coca Cola – reklámkommunikációjuk is gyakran egymás ekézésére épül.
A legfrissebb példa a BK reklámplakátja, amellyel a Meki két új növényi alapú termékére reagáltak – viszonylag kulturáltan. A felirat: Helló, ti ketten! Üdv a növényi alapúak családjában!
Persze ez a történet nem arról szól, hogy a BK alaposan megelőzte volna vetélytársát a húsmentes termékek terület: egyszerűen más koncepcióval fejlesztették kínálatukat (amiért az elmúlt évben egyébként nemcsak a konkurenciától kaptak gúnyos megjegyzéseket).
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >