Üdvözlünk körünkben! – A nap képe
A Burger King és a McDonald’s azt jelentik egymásnak, mint a Pepsi Cola és a Coca Cola – reklámkommunikációjuk is gyakran egymás ekézésére épül.
A legfrissebb példa a BK reklámplakátja, amellyel a Meki két új növényi alapú termékére reagáltak – viszonylag kulturáltan. A felirat: Helló, ti ketten! Üdv a növényi alapúak családjában!
Persze ez a történet nem arról szól, hogy a BK alaposan megelőzte volna vetélytársát a húsmentes termékek terület: egyszerűen más koncepcióval fejlesztették kínálatukat (amiért az elmúlt évben egyébként nemcsak a konkurenciától kaptak gúnyos megjegyzéseket).
Kapcsolódó cikkeink
Fontos az alfa-generációs gyerekek szülei számára az élelmiszerek egészségessége
Az alfa-generációs (9 éves és fiatalabb) gyerekeket nevelő szülők többsége…
Tovább olvasom >A molnár és a jó öltözött lánykák – A nap képe
Ugyan bő fél évtizeddel a gazdasági világválság után vagyunk, de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra lehet jelentkezni a HoReCa Hősök pályázatra!
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és…
Tovább olvasom >MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >