Túl a 60 milliárdon a drogerie markt
A most zárult, 2007/2008-as üzleti évben 60,4 milliárd forintos árbevételt ért el a drogerie markt Magyarországon, ami 18,4 százalékkal több, mint előző évben – áll a cég sajtóközleményében. Szintén mintegy 18 százalékkal növelte az előző évhez képest forgalmát a dm Ausztria csoport, ahová az osztrák cégen kívül a délkelet-európai partnerországok is tartoznak, köztük Magyarország. Így a csoport árbevétele elérte az 1,344 milliárd eurót.
Az első dm üzletet 1993-ban nyitották meg Magyarországon. Az elmúlt 15 évben a drogerie markt együzletes diszkontból országos hálózattá fejlődött, és idén októberben nyitotta meg hazánkban a 225. egységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >