Már 2018-at tervezik a védjegyhasználók
Országos nyereményjátékot, folyamatos áruházlánci kommunikációt és a kormány hazai élelmiszereket népszerűsítő akcióprogramjában való aktív részvételt tervez 2018-ban a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. A Magyar Termék védjegyrendszert működtető társaság már be is mutatta elképzeléseit a kecskeméti Univernél tartott marketingfórumán, amelyen 32 cég vett részt.
2017-ben a nonprofit társaság növelte a marketing- és kommunikációs aktivitását. A „Szívügyünk a Magyar Termék” című imázsvideót a november közepén zárult kampány végére 1,5 millióan látták a Youtube-on. Az idén már hatodik alkalommal sikerült megvalósítani az országos közösségi nyereményakciót, amelyben az elmúlt két évhez hasonlóan bolti AP-kódok beküldésével lehetett részt venni. Bánkúti Fatime, a marketingbizottság elnöke szerint a hét védjegyhasználó vállalkozás összefogásával létrejött, év végéig futó SZÍVezd ki Magyarországot nyereményjáték eddigi eredményei biztatóak, idén sikerült megőrizni a tavalyi látványos növekedéssel elért kódfeltöltés- és játékosszámot, ami a 145-féle akciós termék mellett az aktivizáló kreatív kampánynak és a vonzó nyereménypiramisnak is köszönhető.
Révfalvi Andrea, a Detki Keksz Kft. marketingmenedzsere elmondta, hogy a nyereményakcióval egy időben futott cégük eddigi legnagyobb hirdetési kampánya, amelybe beépítették a nyereményjáték népszerűsítését is. Ennek kiugró kódfeltöltés lett az eredménye az akcióba bevont termékek esetén. Szerinte ezzel megmutatták, hogy a marketingeszközök integrált alkalmazása további lehetőséget kínál a védjegyhasználóknak.
Sajcz László, a kereskedelmi bizottság elnöke arról számolt be, hogy az idén nyolc áruházlánccal sikerült országos, további hattal pedig regionális marketingakciót megvalósítani a Magyar Termék védjegyes termékeknek. A folyamatos együttműködésnek köszönhetően az év során 20 megjelenés jött létre. 2018-ban szeretnének még intenzívebb kommunikációt folytatni, az üzletláncokkal hálózatspecifikus nyereményjátékokat megvalósítani. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >