Többségi részesedést szerzett a Rémy Cointreau a Champagne J.de Telmont-ban
A Rémy Cointreau immár többségi részesedéssel rendelkezik a Lhopital család tulajdonában álló Champagne J.de Telmont-ban. A megállapodás márkákat, a készletet, gyártólétesítményeket és ingatlanokat, valamint a Champagne régióbeli szőlőbirtokokat is érinti. Az 1912-ben alapított vállalat a kézművesség és organikus mezőgazdaság elkötelezett híve.
A Rémy Cointreau-nál úgy látják, hogy az akvizícióval egy jelentős növekedési potenciállal bíró márkával bővül a cég portfóliója.
Az új cégvezető a vállalat ambícióival kapcsolatban úgy fogalmazott, hogy fontos számukra a J. de Telmont márka fejlesztése – különösen Franciaország határain túl – azzal, hogy meg kívánják őrizni a kézműves előállítást, és jobban oda kívánnak figyelni az organikus/biodinamikus termesztésre, különösen most, hogy a pezsgőszőlészeteknek mindössze 3%-a rendelkezik organikus termelésre vonatkozó tanúsítvánnyal.
Kapcsolódó cikkeink
Áprilisban indul a digitális tápérték-jelölési rendszer a borászati termékekre
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) együttműködésben az Agrárminisztériummal és a…
Tovább olvasom >Kis borászat nagy sikerei
Hazai és nemzetközi szinten is kiemelkedő, eredményekben gazdag évet zárt…
Tovább olvasom >Geo Terroir kutatócsoport alakult a Szegedi Tudományegyetemen
Több tudományterület szakembereinek együttműködésével a hazai agrárium, élelmiszeripar és turizmus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >