Többségi részesedést szerez a Pernod Ricard USA a Skrewball whiskyben
Többségi részesedést szerzett a Pernod Ricard USA a mogyoróvaj ízesítésű Skrewball amerikai whisky márkában. A 2018-ban Steven és Brittany Yeng által alapított Skrewball az első mogyoróvaj ízesítésű whisky volt, és tavaly félmillió kilencliteres ládányi kelt el belőle.
A meg nem nevezett összegért kötött tranzakció révén a whisky a Pernod Ricard szeszesital- és bormárkákból álló amerikai portfóliója részévé válik, ami a vállalat szerint „tökéletes lehetőség arra, hogy tovább építsen a régóta fennálló, fogyasztóközpontú és prémiumizációs stratégiájára”.
A Pernod Ricard a Skrewballal kezdetben a jelentős növekedési potenciállal kecsegtető meglévő piacokra fog összpontosítani. Az italóriás szerint az ízesített whisky vonzereje annak köszönhető, hogy a kategória a hagyományos whiskyrajongókon túl egy szélesebb fogyasztói bázis körében népszerű.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdte a Carrefour a Cora üzletek átmárkázását
Megkezdte a Carrefour a júliusban felvásárolt Cora szupermarketek átmárkázását. A folyamat…
Tovább olvasom >Gourmet food-to-go vállalatban szerzett részesedést a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group 45,65%-os tulajdonrészt szerzett a Brüsszelben, Antwerpenben…
Tovább olvasom >283 millió dollárt ajánl a Danone a Lifeway Foods kefirgyártóért
A Danone a Lifeway körül kialakult heves családi vita közepette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyben, személyesen tájékozódhatnak a gazdálkodók
Ismeretterjesztő, országjáró körutat szervez október-novemberben az új agrártámogatási ciklus kapcsán…
Tovább olvasom >WHO: A tápértékjelölő címkéknek az élelmiszercsomagolás front oldalán lenne a helye
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azt javasolja, hogy a tápértékre vonatkozó…
Tovább olvasom >Hamarosan megérkezik Európába a Lidl Scan&Go
Hamarosan bevezetheti a Lidl a Scan&Go funkciót Európában, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >