Többségi részesedést szerez a Pernod Ricard USA a Skrewball whiskyben
Többségi részesedést szerzett a Pernod Ricard USA a mogyoróvaj ízesítésű Skrewball amerikai whisky márkában. A 2018-ban Steven és Brittany Yeng által alapított Skrewball az első mogyoróvaj ízesítésű whisky volt, és tavaly félmillió kilencliteres ládányi kelt el belőle.
A meg nem nevezett összegért kötött tranzakció révén a whisky a Pernod Ricard szeszesital- és bormárkákból álló amerikai portfóliója részévé válik, ami a vállalat szerint „tökéletes lehetőség arra, hogy tovább építsen a régóta fennálló, fogyasztóközpontú és prémiumizációs stratégiájára”.
A Pernod Ricard a Skrewballal kezdetben a jelentős növekedési potenciállal kecsegtető meglévő piacokra fog összpontosítani. Az italóriás szerint az ízesített whisky vonzereje annak köszönhető, hogy a kategória a hagyományos whiskyrajongókon túl egy szélesebb fogyasztói bázis körében népszerű.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Angol whisky nyert a skótok kárára
Az Egyesült Királyság külső szemlélői számára egységes országként tűnhet, ám…
Tovább olvasom >Megvette a Lactalis a portugál Sequeira & Sequeira sajtmárka-tulajdonost
A francia vállalat átveszi a sajtgyártást, valamint a Sequeira &…
Tovább olvasom >A Macallan és a Bentley közös whiskyje – A nap videója
A két szuperprémium márka nevét hallva feltehetően senki nem csodálkozik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >