Többségi részesedést szerez a Pernod Ricard USA a Skrewball whiskyben
Többségi részesedést szerzett a Pernod Ricard USA a mogyoróvaj ízesítésű Skrewball amerikai whisky márkában. A 2018-ban Steven és Brittany Yeng által alapított Skrewball az első mogyoróvaj ízesítésű whisky volt, és tavaly félmillió kilencliteres ládányi kelt el belőle.
A meg nem nevezett összegért kötött tranzakció révén a whisky a Pernod Ricard szeszesital- és bormárkákból álló amerikai portfóliója részévé válik, ami a vállalat szerint „tökéletes lehetőség arra, hogy tovább építsen a régóta fennálló, fogyasztóközpontú és prémiumizációs stratégiájára”.
A Pernod Ricard a Skrewballal kezdetben a jelentős növekedési potenciállal kecsegtető meglévő piacokra fog összpontosítani. Az italóriás szerint az ízesített whisky vonzereje annak köszönhető, hogy a kategória a hagyományos whiskyrajongókon túl egy szélesebb fogyasztói bázis körében népszerű.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Brit energiaital-márkában vásárolt részesedést a Heineken
Újabb lépést tett a söriparon túli terjeszkedés irányába a Heineken:…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >