Többségi részesedést szerez a Pernod Ricard USA a Skrewball whiskyben
Többségi részesedést szerzett a Pernod Ricard USA a mogyoróvaj ízesítésű Skrewball amerikai whisky márkában. A 2018-ban Steven és Brittany Yeng által alapított Skrewball az első mogyoróvaj ízesítésű whisky volt, és tavaly félmillió kilencliteres ládányi kelt el belőle.
A meg nem nevezett összegért kötött tranzakció révén a whisky a Pernod Ricard szeszesital- és bormárkákból álló amerikai portfóliója részévé válik, ami a vállalat szerint „tökéletes lehetőség arra, hogy tovább építsen a régóta fennálló, fogyasztóközpontú és prémiumizációs stratégiájára”.
A Pernod Ricard a Skrewballal kezdetben a jelentős növekedési potenciállal kecsegtető meglévő piacokra fog összpontosítani. Az italóriás szerint az ízesített whisky vonzereje annak köszönhető, hogy a kategória a hagyományos whiskyrajongókon túl egy szélesebb fogyasztói bázis körében népszerű.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Eddigi története legnagyobb akvizíciójával erősíti cseh kiskereskedelmi jelenlétét az AutoWallis
Történetének eddigi legnagyobb felvásárlásával tovább erősíti meghatározó régiós szerepét az…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >