Több mint gesztus
A vendéglátó szektor újraindulását próbálva segíteni 508 partnerét ajándékozta meg egy-egy induló italcsomaggal a Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó és forgalmazó vállalata, valamint termékeinek magyarországi forgalmazója, a Zwack Unicum. Az országos akció keretében 178 budapesti és 330 vidéki, főleg közép- és alsó kategóriás pub és bár részesül a négy prémium Diageo márkát – 1-1 üveg Gordon’s gint, Baileyst, Johnnie Walker whiskyt és Captain Morgan rumot – tartalmazó termékcsomagból.
A Zwack Unicum adatai alapján június közepére a vendéglátóhelyek mintegy 90%-a kinyitott, és a gyengébb május után júniusban mindenhol beindult a forgalom: a két vállalkozás közösen szervezett akcióval biztosította partnereit a támogatásukról, abban a hitben, hogy kulcsfontosságú szerepük van e közösség életében.//
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >