Tizenötezer önkiszolgáló kasszát telepít üzleteibe a lengyel Biedronka
A Biedronka kiskereskedelmi vállalat 15 000 önkiszolgáló pénztárgépet helyezett üzembe Lengyelország kis- és nagyvárosaiban, illetve településein, és ezzel a lánc üzleteinek 87%-ában, azaz több mint 3000 üzletben vannak már önkiszolgáló kasszák, üzletenként átlagosan öt készülék.
Egy önkiszolgáló kasszánál egy tranzakció lebonyolítása átlagosan körülbelül két percet vesz igénybe, ami lényegesen rövidebb idő ahhoz képest, amennyit egy vásárló egy hagyományos kasszánál eltölt.
Az eszközt használó vásárlók kosarának átlagos értéke alig több mint 46 zloty (kb. 10,50 euró) – állítja a vállalat –, amit az árucikkeket maguk beolvasó vásárlók ugyanazon fizetési eszközöket (bankkártyát, e-kódot és Moja Biedronka kártyát) használva egyenlíthetnek ki, mint a hagyományos pénztárgépeknél.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Megállt a cékla árának zuhanása Lengyelországban
Lengyelországban végül megállt a cékla árának zuhanása, de az árak…
Tovább olvasom >Optimalizálja nemzetközi üzlethálózatát a Lidl
Tovább lassult a Lidl nemzetközi üzletnyitásainak üteme a folyó pénzügyi…
Tovább olvasom >Lengyelországban nőtt az ipari termelés és lassult a termelői árcsökkenés júniusban éves szinten
Lengyelországban a várt csökkenéssel szemben nőtt az ipari termelés éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >