Tizedik alkalommal Superbrands-díjas a SPAR
A szakemberek mellett a vásárlók is újra bizalmat szavaztak a SPAR Magyarországnak, amelyet sorozatban tizedszerre tartottak érdemesnek az egyik legfontosabb márkaértékelési díjra. Az elismerés a fogyasztói elégedettség egyértelmű bizonyítéka.
„Megtiszteltetés, hogy a szakmai zsűri és a vásárlók véleménye alapján ismét kiérdemeltük a Superbrands-díjat. A SPAR Magyarország elkötelezett a minőségi kereskedelem mellett, amelynek alappillére a fogyasztók érdekeit, a vásárlói élményeket szem előtt tartó, következetes márkaépítési és fejlesztési stratégia. Az elnyert díjaink és nemzetközi tanúsítványaink igazolják, hogy a SPAR mint márka legfontosabb értéke a minőség és a megbízhatóság, s ez egybecseng vásárlóink elvárásaival is. Az elismerés fontos visszajelzés számunkra, hogy jó úton járunk” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A vállalat az elmúlt években számos olyan belső design és polcelrendezési újítást hajtott végre, amelynek köszönhetően a vásárlók számára valódi élménnyé vált a vásárlás. A SPAR a minőségi kiszolgálásban érdekelt, figyelemmel kíséri és reagál a változó fogyasztói igényekre. A nemrég átadott üllői SPAR enjoy. convenience üzem révén például megnőtt a kényelmi termékek kínálata és gyártási kapacitása is. Emellett a vállalat folyamatosan szélesíti korszerű, egészségbarát termékválasztékát is, s olyan új szolgáltatásokkal teszi egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere.
A Superbrands a nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a jelenleg 21 tagú, független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött.
A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program ma már világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön. A Superbrands nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése 2018-ban is kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással.
Kapcsolódó cikkeink
Több kereskedelmi üzletlánc zárva lesz december 24-én
Az élelmiszer-üzletláncok közül a Penny és a Lidl valamennyi üzlete…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (2. rész)
Szeptember 25–29. között Tapolcán, a Hotel Pelionban gyűlt össze a…
Tovább olvasom >StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
A Trade magazin idén már 9. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én délig nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket és az ilyenkor megszokott nyitvatartást…
Tovább olvasom >A Carrefour máris bevezette saját visszaváltási rendszerét: íme, a tapasztalatok
A Carrefour elindította saját visszaváltási rendszerét 150 Carrefour City üzletben…
Tovább olvasom >A Danone a Ferrero-nak adná a Michel et Augustin brandjét
A francia élelmiszeripari vállalat, a Danone kizárólagos tárgyalásokat folytat az…
Tovább olvasom >