Tízből négy fogyasztó vásárolna precíziós fermentálással készült élelmiszert

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 17. 09:21

Nyitottak a fogyasztók a precíziós fermentációval készült élelmiszerekre – derült ki a Hartman Group által a Cargill-lel és a Perfect Day-jel közösen készített tanulmányból.

Még akkor is, ha a felnőttek nem ismerik a precíziós fermentálást, és nem látnak leírást arról, hogy az pontosan mit jelent, 41% vásárolna ilyen módszerrel készült terméket. E szándék valószínűsége 80%-ra nő azon felnőttek körében, akik ismerik a technológiát, és leírást is látnak arról a termék csomagolásán.

A fogyasztók némiképp fontosabbnak találják a precíziós fermentálással készült termékek biztonságosságát azzal szemben, hogy jó-e az ízük. Ötből három fogyasztó a biztonságot tartja a legfontosabbnak. Azonban az íz is fontos: 52% nyilatkozott úgy, hogy a precíziós fermentálással készült termékeknek kiváló ízűnek kellene lenniük ahhoz, hogy rendszeresen fogyasszák őket.

Számos vállalat használ precíziós fermentációt olyan összetevők előállítására, amelyek most kezdenek piacra kerülni. Más tanulmányok szerint a fogyasztók hajlandóak e technológiával készült élelmiszereket fogyasztani, ha többet tudnak arról, hogy pontosan mi is az és miért alkalmazzák.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink