Tízből négy fogyasztó vásárolna precíziós fermentálással készült élelmiszert
Nyitottak a fogyasztók a precíziós fermentációval készült élelmiszerekre – derült ki a Hartman Group által a Cargill-lel és a Perfect Day-jel közösen készített tanulmányból.
Még akkor is, ha a felnőttek nem ismerik a precíziós fermentálást, és nem látnak leírást arról, hogy az pontosan mit jelent, 41% vásárolna ilyen módszerrel készült terméket. E szándék valószínűsége 80%-ra nő azon felnőttek körében, akik ismerik a technológiát, és leírást is látnak arról a termék csomagolásán.
A fogyasztók némiképp fontosabbnak találják a precíziós fermentálással készült termékek biztonságosságát azzal szemben, hogy jó-e az ízük. Ötből három fogyasztó a biztonságot tartja a legfontosabbnak. Azonban az íz is fontos: 52% nyilatkozott úgy, hogy a precíziós fermentálással készült termékeknek kiváló ízűnek kellene lenniük ahhoz, hogy rendszeresen fogyasszák őket.
Számos vállalat használ precíziós fermentációt olyan összetevők előállítására, amelyek most kezdenek piacra kerülni. Más tanulmányok szerint a fogyasztók hajlandóak e technológiával készült élelmiszereket fogyasztani, ha többet tudnak arról, hogy pontosan mi is az és miért alkalmazzák.
Kapcsolódó cikkeink
Évente 35 billió euróra kárt okoz az éghajlatváltozás
Az éghajlatváltozás hatásait kutató potsdami PIK Intézet (PIK) tanulmánya szerint…
Tovább olvasom >Szakértők szerint a növényi alapú fehérjék az esszenciális aminosavak teljes értékű forrásainak számítanak
Egy új tanulmány azt a tévhitet igyekszik eloszlatni, mely szerint…
Tovább olvasom >Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >