Termékcsomagok a horeca-szereplőknek
Éttermeket, kávézókat és szállodákat segített augusztusban ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata. A támogatott szereplők a COVID által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok” voltak; a projekt során kategóriánként 20-20 egységhez juttatták el a csomagokat. A programban a szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vettek részt. A tagozat a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda-, valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat. Alapítói szerint a gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó iparág megsegítése jelen helyzetben szakmai és erkölcsi kötelesség.
//
Kapcsolódó cikkeink
Akit a szakma gőze megcsapott
A 2024. év egyik Gundel-díjazottja Rácz Mihály, a családi vállalkozásban…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben van a hazai vendéglátás
A magyar vendéglátás helyzete jelenleg kettős: míg Budapest egyre népszerűbb…
Tovább olvasom >Nem múló optimizmussal
Kovács Lászlótól, az ipartestület elnökétől, ahogy minden év elején, ezúttal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >A Magyar Pékszövetség XIV. Szent István napi Kenyérverseny felhívása
A Magyar Pékszövetség 2025-ben is meghirdette az ország egyik legrangosabb…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >