Termékcsomagok a horeca-szereplőknek
Éttermeket, kávézókat és szállodákat segített augusztusban ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata. A támogatott szereplők a COVID által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok” voltak; a projekt során kategóriánként 20-20 egységhez juttatták el a csomagokat. A programban a szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vettek részt. A tagozat a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda-, valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat. Alapítói szerint a gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó iparág megsegítése jelen helyzetben szakmai és erkölcsi kötelesség.
//
Kapcsolódó cikkeink
Milliós bérigények és balatoni panorámás szállás: új realitás a nyári vendéglátásban
A balatoni nyár még el sem kezdődött igazán, de a…
Tovább olvasom >Felszolgálhatnak medvehúst a szlovákiai vendéglők
Engedélyezték a medvehús fogyasztását Szlovákiában – jelentették szlovákiai magyar nyelvű…
Tovább olvasom >Sztárgázsi, balatoni panorámával – munkaerőhiány és irreális elvárások sújtják a vendéglátást
Tovább súlyosbodik a munkaerőhiány a hazai vendéglátásban – különösen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >