Termékcsomagok a horeca-szereplőknek
Éttermeket, kávézókat és szállodákat segített augusztusban ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata. A támogatott szereplők a COVID által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok” voltak; a projekt során kategóriánként 20-20 egységhez juttatták el a csomagokat. A programban a szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vettek részt. A tagozat a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda-, valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat. Alapítói szerint a gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó iparág megsegítése jelen helyzetben szakmai és erkölcsi kötelesség.
//
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Ingadozó munkaerő-állomány
Az MVI évente közzéteszi statisztikai helyzetjelentését a vendéglátásról. A kiadvány…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >