Teltház az év beauty eseményén
Beauty Expót szervez a Rossmann és a Krémmánia szeptember 15-én déltől a Millenáris G épületében, ahol egyebek mellett az arcápolási és a hazai márkák lesznek fókuszban. A rendezvény előregisztrációja rekordidő alatt, már 3 nappal a megnyitás után betelt. Az első 1000 regisztráltat welcome csomaggal ajándékozzák meg a szervezők, de a később érkezőket a kiállítók egyenként is számos programmal és ajándékkal várják, érdemes még a helyszínen is próbálkozni a bejutással.

3 nap alatt telt be a 2000 fős előregisztráció a Rossmann és a Krémmánia Beauty Expójára
Közel 50 kiállító részvételével rendezik meg szeptember 15-én déltől a Millenáris G épületében a Rossmann és a Krémmánia első közös Beauty Expóját, ahol a legmeghatározóbb nemzetközi beauty márkák, mint például a Revuelle, a NYX, a Beauty of Joseon vagy a The Elements mellett a magyar Nagora, Sofia Michelle márkákkal, a Helia-D-vel vagy épp a Mannával is találkozhatnak a látogatók.
A márkák kitelepülései mellett a hazai skinfluencer szakma olyan prominens szereplői is jelen lesznek, mint például skincareevelyn vagy skinsbyvivi, de a beauty szcénába az utóbbi időben sikeres vállalkozóként, saját márkával belépő Lilu (Body+ME) és Ördög Nóra (Nora Beauty) is személyesen részt vesznek az eseményen.
„Kíváncsi vagy a puha és egészséges bőr titkára? Szeretnél ragyogó tincseket és megismernéd a legújabb hajápolási trendeket? Netán új arcápolási rutinra van szükséged? Ha mindhárom kérdésre igennel válaszoltál, akkor ez a nap neked, rólad szól. Az egésznapos expo során lehetőséged nyílik megismerni a legújabb és legnépszerűbb magyar, valamint nemzetközi márkák szépségápolási termékeit. A standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok, tippek várnak”
– invitálnak a szépségnapra a szervezők.
Az eseményre a 2000 fős előregisztráció rekord gyorsasággal, már a megnyitást követő harmadik napon betelt. Nem érdemes azonban csüggedni annak sem, aki lemaradt akár a csomagokról, akár a teljes regisztrációról: a helyszínen számos program, nyereményjáték és helyszíni ajándék várja majd a látogatókat.
A belépéssel pedig a kora délutáni órákban érdemes még az előzetesen nem regisztráltaknak is megpróbálkozni a helyszínen.
„Régi vágyunk volt a Rossmann-nál, hogy létrehozzunk egy olyan eseményt, amely lehetőséget biztosít a nálunk kapható márkák számára, hogy a boltok polcain kívül is bemutatkozhassanak a vásárlóknak. Az utóbbi években sokat fejlődött a szortimentünk, különösen az arcápolás és a magyar termékek kategóriájában, ám a fejlődés önmagában nem elég, rendkívül fontosnak tartjuk azt is, hogy ezeket a szuper újdonságokat minél szélesebb közönséggel tudjuk megismertetni és megszerettetni. A Beauty Expo kiváló alkalom erre, egy igazi szépségnap, ami a felfedezésről szól. Külön öröm, hogy mindezt a Krémmániával közösen tudjuk megvalósítani, hiszen az ő közösségük épp olyan elkötelezett a minőség iránt a szépségápolásban, mint a Rossmann”
– mondta el Varga Anita Ágnes a Rossmann marketingvezetője.
A kiállítók standjai mellett számos izgalmas előadást, színpadi beszélgetést is meghallgathatnak az érdeklődők a délután folyamán. Az arcápolás, smink, hajápolás témaköre mellett a kéz-, köröm- és lábápolás, sőt a férfiak és az ápoltság témaköre is porondon lesz, többek között olyan szakértők és hírességek bevonásával, mint Pohorelli Betti sminkes, Bauer Évi a Krémmánia főszerkesztője vagy Viszokok Fruzsi.
Kapcsolódó cikkeink
Tudatos vásárlásra ösztönöznek a Rossmann tippjei
Ha naponta nem is, de heti, kétheti rendszerességgel egészen biztosan…
Tovább olvasom >Tovább pörögnek az online vásárlások – Már GLS-sel is szállít a Rossmann
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat…
Tovább olvasom >Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza…
Tovább olvasom >Tizenkét millió eurót ruház be az Coca-Cola HBC a visszaváltható üveggyártásba Ausztriában
A Coca-Cola HBC 12 millió eurót fektetett be egy új,…
Tovább olvasom >Az Edekával szövetkezik a Jumbo a beszerzésben
Nemzetközi összefogásra van szüksége a Jumbónak a beszerzésben ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >