Szolgáltatása kiterjesztésére gyűjt a Buymie
Eddig 2,2 millió eurót kapott támogatásul a Buymie. Az online élelmiszerkiszállító cég arra gyűjt, hogy ki tudja terjeszteni szolgáltatását a koronavírus ideje alatt.
A Buymie a Lidl-lel és a Tescoval is meghosszabbította az együttműködését: a cég ezektől a kiskereskedőktől is évek óta szállít árut a vásárlóknak.
A cég szolgáltatásai iránti igény jelentősen megnövekedett, amióta a járvány kitört. A fogyasztók egyre nagyobb arányban rendelnek online, egészségük megőrzése érdekében.
Irish Times
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Dunnes Stores a Buymie futárcéget
A dublini központú, aznapi szállítást ígérő futárcég, a Buymie a…
Tovább olvasom >Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >Győrffy Balázs: „Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségű ágazat”
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közel 400 ezer tagjának érdekében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >