Szolgáltatása kiterjesztésére gyűjt a Buymie
Eddig 2,2 millió eurót kapott támogatásul a Buymie. Az online élelmiszerkiszállító cég arra gyűjt, hogy ki tudja terjeszteni szolgáltatását a koronavírus ideje alatt.
A Buymie a Lidl-lel és a Tescoval is meghosszabbította az együttműködését: a cég ezektől a kiskereskedőktől is évek óta szállít árut a vásárlóknak.

Házhoz jön a nagybevásárlás
A cég szolgáltatásai iránti igény jelentősen megnövekedett, amióta a járvány kitört. A fogyasztók egyre nagyobb arányban rendelnek online, egészségük megőrzése érdekében.
Irish Times
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Dunnes Stores a Buymie futárcéget
A dublini központú, aznapi szállítást ígérő futárcég, a Buymie a…
Tovább olvasom >Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >Győrffy Balázs: „Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségű ágazat”
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közel 400 ezer tagjának érdekében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >