Szolgáltatása kiterjesztésére gyűjt a Buymie
Eddig 2,2 millió eurót kapott támogatásul a Buymie. Az online élelmiszerkiszállító cég arra gyűjt, hogy ki tudja terjeszteni szolgáltatását a koronavírus ideje alatt.
A Buymie a Lidl-lel és a Tescoval is meghosszabbította az együttműködését: a cég ezektől a kiskereskedőktől is évek óta szállít árut a vásárlóknak.

Házhoz jön a nagybevásárlás
A cég szolgáltatásai iránti igény jelentősen megnövekedett, amióta a járvány kitört. A fogyasztók egyre nagyobb arányban rendelnek online, egészségük megőrzése érdekében.
Irish Times
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Dunnes Stores a Buymie futárcéget
A dublini központú, aznapi szállítást ígérő futárcég, a Buymie a…
Tovább olvasom >Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >Győrffy Balázs: „Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségű ágazat”
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közel 400 ezer tagjának érdekében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >Milliárdokba kerül az adómentesség – kibírja a költségvetés?
A két- és háromgyermekes édesanyák számára kiterjesztett SZJA-mentesség rövid távon…
Tovább olvasom >A Starbucks az egész európai régióra kiterjedően újratervezi ikonikus fehér elviteles poharát
A Starbucks ikonikus elviteles fehér forróitalos poharának eddigi legizgalmasabb változatát…
Tovább olvasom >