Szolgáltatása kiterjesztésére gyűjt a Buymie
Eddig 2,2 millió eurót kapott támogatásul a Buymie. Az online élelmiszerkiszállító cég arra gyűjt, hogy ki tudja terjeszteni szolgáltatását a koronavírus ideje alatt.
A Buymie a Lidl-lel és a Tescoval is meghosszabbította az együttműködését: a cég ezektől a kiskereskedőktől is évek óta szállít árut a vásárlóknak.
A cég szolgáltatásai iránti igény jelentősen megnövekedett, amióta a járvány kitört. A fogyasztók egyre nagyobb arányban rendelnek online, egészségük megőrzése érdekében.
Irish Times
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolta a Dunnes Stores a Buymie futárcéget
A dublini központú, aznapi szállítást ígérő futárcég, a Buymie a…
Tovább olvasom >Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >Győrffy Balázs: „Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségű ágazat”
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közel 400 ezer tagjának érdekében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Még egyszerűbb lett bekerülni a 110 milliós álomlakás lehetséges nyertesei közé
Jelentősen bővülhet a Játékoskártya – lakásnyeremény játék heti nyerteseinek és…
Tovább olvasom >Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >A Samsung AI Hybrid Cooling technológiával rendelkező hűtőszekrényeket mutat be a CES 2025 kiállításon
A Samsung a CES® 2025 kiállításon mutatja be legújabb, AI…
Tovább olvasom >