Szépségnap rászorulóknak – a Baptista Szeretetszolgálat nőnapi programját támogatta a Rossmann
Nőnap alkalmából rendeztek szépségnapot a Baptista Szeretetszolgálat intézményeiben, az anyaotthonokban és a hajléktalanszállókon élő hátrányos helyzetű hölgyek számára. Az eseményen önkéntes fodrászok, kozmetikusok és szépség-tanácsadók kezei között szépülhettek a vendégek, amelyhez az eszközöket a szakemberek számára a Rossmann biztosította. A szeretetszolgálat a drogéria által felajánlott ajándékcsomagokkal is kedveskedett minden résztvevőnek.
„Ezen a napon minden a hölgyekről szólt, mindannyian igazi, varázslatos nőnek érezhették magukat, támogatóinknak köszönhetően sok ajándékot, kozmetikumot és virágot kaptak, sőt, tombolán is számos értékes nyeremény talált gazdára”
– mesélte Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat PR vezetője.
A hölgyek nagy része visszatérő vendég ezen a rendezvényen, hiszen a Baptista Szeretetszolgálat évek óta rendezi meg a nőnapi szépségnapot számukra. Legtöbbjüknek nincs lehetősége máskor a külsőjével foglalkozni, ezért is várják különösen minden évben ezt a rendezvényt, hogy hajat vágassanak és élvezhessék, amikor profi kozmetikusok sminkelik ki őket. A szeretetszolgálat a jövőben is szeretne egy évben legalább egy napot biztosítani számukra, amikor teljesen kikapcsolódhatnak, szépítkezhetnek és ajándékokkal térhetnek haza.
„Drogériaként kiemelten fontosak számunkra a nők és az őket mindenféle élethelyzetben támogató ügyek, a Baptista Szeretetszolgálat folyamatos munkája pedig kiemelkedő ebben. Nőnapi rendezvényük olyan hiánypótló esemény, amelyhez évek óta szívesen járulunk hozzá a termékeinkkel”
– tette hozzá Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Happy Periods: a Rossmann is támogatta az Artemis menstruációs szegénység elleni küzdelmét
Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a…
Tovább olvasom >Újhullámos hajápolók
A hajfestékek és színezők piacán az innováció kiemelt szerepet kap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >