Szépségnap rászorulóknak – a Baptista Szeretetszolgálat nőnapi programját támogatta a Rossmann
Nőnap alkalmából rendeztek szépségnapot a Baptista Szeretetszolgálat intézményeiben, az anyaotthonokban és a hajléktalanszállókon élő hátrányos helyzetű hölgyek számára. Az eseményen önkéntes fodrászok, kozmetikusok és szépség-tanácsadók kezei között szépülhettek a vendégek, amelyhez az eszközöket a szakemberek számára a Rossmann biztosította. A szeretetszolgálat a drogéria által felajánlott ajándékcsomagokkal is kedveskedett minden résztvevőnek.
„Ezen a napon minden a hölgyekről szólt, mindannyian igazi, varázslatos nőnek érezhették magukat, támogatóinknak köszönhetően sok ajándékot, kozmetikumot és virágot kaptak, sőt, tombolán is számos értékes nyeremény talált gazdára”
– mesélte Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat PR vezetője.
A hölgyek nagy része visszatérő vendég ezen a rendezvényen, hiszen a Baptista Szeretetszolgálat évek óta rendezi meg a nőnapi szépségnapot számukra. Legtöbbjüknek nincs lehetősége máskor a külsőjével foglalkozni, ezért is várják különösen minden évben ezt a rendezvényt, hogy hajat vágassanak és élvezhessék, amikor profi kozmetikusok sminkelik ki őket. A szeretetszolgálat a jövőben is szeretne egy évben legalább egy napot biztosítani számukra, amikor teljesen kikapcsolódhatnak, szépítkezhetnek és ajándékokkal térhetnek haza.
„Drogériaként kiemelten fontosak számunkra a nők és az őket mindenféle élethelyzetben támogató ügyek, a Baptista Szeretetszolgálat folyamatos munkája pedig kiemelkedő ebben. Nőnapi rendezvényük olyan hiánypótló esemény, amelyhez évek óta szívesen járulunk hozzá a termékeinkkel”
– tette hozzá Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketing vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >A legszegényebb településeken élő családokat segítette a Pampers
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon1, ahol a családok…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >