Szénhidrátmentes sör és egyebek
Amíg a világ söripara jó ideje foglalkozik az alkoholmentes sörök ízének javításával – fokozottabb erőbedobással is az utóbbi években, amikor ennek az italfajtának a fogyasztása korábban elképzelhetetlen módon emelkedik –, az Anheuser-Buschnál elkészült a szénhidrátmentes sör.
A fáma szerint a recept és az eljárás tízéves fejlesztése alatt 130-nál is több mintát kóstoltak meg a Bud Light Next sör kifejlesztői. A 2022-ben piacra kerülő Next nem tartalmaz semmiféle szénhidrátot, kalóriából a hagyományos Bud Light 110-éhez képest is 30-cal kevesebbet, viszont közel annyi alkoholt: 4 százalékot. Nem is csoda, hogy könnyűnek, frissítőnek nevezik az elsősorban a fiatalabb fogyasztókat megcélzó italt, amelyben citrusos ízjegyek is érzékelhetők.
Az egészségtrendek, az új generációk változó igényei a söripart is komoly kihívások elé állítják, a Bud Light márkának sem a Next az első rendhagyó terméke – a seltzer után piacra dobtak egy paradicsomos sörcsaládot is, a csípős paprikás és a kagylós ízű Bud Light Chiladákat.
//
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Bajnokként újrahasznosítani – A nap videója
Az Anheuser-Bush figyelemre méltó Nemzeti Újrahasznosítási Liga kampányának szellemes spotja…
Tovább olvasom >200 új termékkel bővült a Tesco tudatos táplálkozást támogató termékválasztéka
Napjainkban egyre többen keresik az egészségtudatos, illetve fenntartható táplálkozásba beilleszthető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Borászok kontra Európai Bizottság
A Comité Européen des Entreprises Vins (CEEV) szervezésében tanácskoztak a…
Tovább olvasom >Pincérek és pszichológusok II.
Az elüzletiesedés és a marketing korában a vendéglátósnak mindenki konkurense,…
Tovább olvasom >