Széles skálán mozognak a húsvéti slágercikkek árai
Az ünnepek közeledtével megindult a húsvéti készülődés, és a boltok polcait már ellepték az ünnepkörhöz jellemző termékek. Természetesen a sonka, füstölt csülök, előre csomagolt kalácsok és friss zöldségek mellett tojások és csokoládék viszik a prímet. Az árak azonban eléggé széles skálán mozognak…
A legnagyobb különbségek az árakban és ajánlatokban mutatkoznak meg. A csokoládé figurák esetében a gyártói márkák árai meghaladják a 10 ezer forintot kilogrammonként, míg a diszkontok saját márkás termékei jellemzően kedvezőbb árazással rendelkeznek.
A VG gyűjtése szerint a Kinder Meglepetés – vagyis Kinder Tojás – ára így alakul:
- Auchan – 389 forint
- Tesco – 375 forint
- Spar – 375 forint
- Aldi – 262 forint
- Lidl – 262 forint
A friss tojások árai 40 forinttól kezdődnek, és akár 70-90 forintig is terjedhetnek darabonként. A zöldségárakban szintén jelentős különbségek figyelhetők meg, a legdrágább árakat az Auchan kínálja, míg a Lidl a legkedvezőbb árakkal rendelkezik.
A húsvéti sonka árak is széles skálán mozognak, a füstölt csülök és lapocka ára például 2000-4000 forint kilogrammonként, a füstölt termékek technológiájától és minőségétől függően. Az Aldi és Lidl kínálata viszonylag szűkös, ám kedvező árakkal rendelkezik a kategóriában.
Összességében tehát érdemes figyelni a boltok kínálatát és árait, hogy az ünnepi vásárlások során a legkedvezőbb ajánlatokat találjuk meg.
Kapcsolódó cikkeink
Piszkos ketrecek, globális veszélyek: tyúkok milliói szenvednek világszerte
Egy friss nemzetközi jelentés rávilágított: több mint harmincöt országban tartanak…
Tovább olvasom >Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >Drágul a csirkehús és a tojás: újabb áremelkedési hullám sújtja a magyar háztartásokat
A takarmányárak, az infláció és a globális kereslet-kínálat alakulása együtt…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >