Szekszárdi értékek: autó és vörösbor
A város nyolc neves borásza mutatta be legjobb borait a Toyota helyi képviselője által szervezett rendezvényen, november végén.
A Kocsis és Társa Kft. vevőkapcsolataik erősítése érdekében először tavaly rendezte meg a Szekszárdi Bormustrát. Az idei rendezvényen részt vett Miyasaka Junichi, a Toyota Motor Hungary elnöke is. A jó hangulatú vevőtalálkozón az 1925 hektárnyi szekszárdi szőlőskerteket fémjelző Bodri, Duzsi, Fritz, Liszt, Remete, Takler, Vesztergombi és Vida borászatok több mint 30 fajta borát kóstolhatták meg a vendégek. A hatféle kadarka mellett a biztonságosabb termelési lehetőségek miatt terjedő bikavér és cabernet franc alkotta a kínálat gerincét.
A szekszárdi borvidék közös marketingjére törekvő, országosan ismert szakemberek a helyi értékek összefogásának tartják a rendezvényt, és megszervezésében jövőre is részt vesznek.
A vendéglátás jó hangulatáról a szekszárdi Muslinca férfi kórus bordalokból összeállított műsorral gondoskodott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >