Százezer korsónyi sört oszt ki a BrewDog a Spartan és Tough Mudder versenyeken
A BrewDog a világ vezető akadályfutásait szervező Tough Mudderrel és a Spartannal lépett együttműködésre az Egyesült Királyságban, melynek értelmében sört biztosít a 2023-2024-es szezon versenyei során a célba érkezőknek.
Az együttműködést egy pop-up sörparti nyitja április 14-én az észak-londoni Finsbury Parkban, ahol a közönség tagjai kipróbálhatják a Tough Mudder és a Spartan akadályokat és a megerőltető tevékenységben résztvevők jutalma egy ingyen sör lesz. Ugyanezen a hétvégén (április 15-16.) ugyanezen a helyszínen egy Tough Mudder eseményre is sor kerül 7000 fő részvételével.
A partnerség keretében a Tough Mudder és Spartan rendezvények hivatalos finisher italaként minden egyes résztvevő, aki teljesíti a versenyt, egy ingyenes BrewDog LOST Lager sört kap. Az összesen 15 eseményt felölelő aktiváció során így közel 100.000 korsó ital kerül kiosztásra.
Lauren Carroll, a BrewDog marketingvezetője elmondta:
„Néhány év kihagyás után nagyon izgatottak vagyunk, hogy ismét összefoghatunk a Tough Mudderrel és a Spartannal. Az akadályok nevüknél és természetüknél fogva is kemények, így helyénvaló, ha a résztvevőknek van mit várniuk célba érkezéskor.”
„A Lost Lager egy olyan ital, amely valóban figyel a bolygóra és a természetre. És mi lehetne jobb módja annak, hogy eggyé váljunk a természettel, mint egy hosszas csata a sárral!”
Kapcsolódó cikkeink
Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >Új taggal bővült a Borsodi Sörgyár prémium kínálata
A Borsodi Sörgyár prémium kínálatát idén tavasszal új termékkel bővítette,…
Tovább olvasom >Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >