Száz éves sikersztori – Kezdődik Kölnben az Anuga
Szombaton nyílik a világ legnagyobb élelmiszervására, az Anuga Kölnben. Öt napon át több mint száz ország 7 500 kiállító cége – köztük hetven magyar – várja a tapasztalatok szerint 165 ezer feletti szakmai látogatót, akik több mint 190 országból keresik majd fel a Rajna parti vásárvárost. Amíg a kiállítók több mint 90 százaléka külföldi, addig a látogatók 30 százalékát várják más országokból.
Ünnepi jelleget ad az élelmiszerek világpiaci csúcstalálkozójának, hogy most száz éves az Anuga, mivel az elsőt 1919-ben tartották, akkor még Stuttgartban. Érdekesebb azonban a jövő, mondja Lorenz Rau, az Anuga igazgatója egy interjúban: „Most is bemutatunk új termékeket és trendeket az Anuga Trend Zónában, és megrendezzük az innovatív ízek show-ját is. De a fejlődés jelenlegi irányai mellett fókuszálunk az élelmiszerek jövőjére is. Hiszen néhány év múlva tíz milliárd ember fog élni a Földön. Kulcskérdés, hogy ennyi embert milyen módon lehet majd élelmezni. Az Anugán fontosnak tartjuk ezt, és most először helyet adunk a kizárólag élelmiszerek jövőjével foglalkozó „Anuga Horizont 2050” platformnak. Aki azt felkeresi, tájékozódhat a következő évtizedekre vonatkozó tervekről, víziókról és megoldásokról. Az „inspirációk új bulvárján” találkozhat élelmiszergyártó vállalatok vezetőivel, szakértőkkel újdonságok bevezetéséről, az új technológiák várható hatásairól, amelyek megváltoztatják az egész iparágat. Legfontosabb az ellátási lánc átláthatósága és biztonsága. De lényeges szerepet játszik a fejlődésben a nagyobb kényelem és fenntarthatóság mellett az is, hogy kevesebb hulladék keletkezzen.”
Folytatják bevált, sikeres „Tíz szakvásár egy tető alatt” koncepciójukat, aminek jegyében a kiállító cégek kínálatukat kategóriánként jól áttekinthetően mutathatják be kategóriánként jól elkülömítve, húskészítménytől édességig.
B.E.
Kapcsolódó cikkeink
A zöldátálláshoz egyes nyersanyagokból bizonyos mértékig fedezhető a szükséglet Magyarországon
Magyarországon találhatók olyan nyersanyagok, amelyekből a zöldátálláshoz bizonyos mértékig fedezhető…
Tovább olvasom >A forgalmazók szerint változást hozhat az AI a gyümölcsellátási láncban
A mesterséges intelligencia (AI) technológia a gyümölcs- és zöldségforgalmazók szerint…
Tovább olvasom >A digitalizáció hozzájárul az élelmiszeripar versenyképesség növekedéséhez
A technológiai fejlődés és az informatikai eszközök térnyerése forradalmasíthatja az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >