Szardínián terjeszkedik a Metro Italia
A Metro Italia bejelentette, hogy 2025 tavaszán megnyitja harmadik áruházát Szardínia szigetén, amellyel a régió fellendülő turisztikai és vendéglátóiparát kívánja kiszolgálni.
Az új, Olbiában nyíló üzlet különböző továbbfejlesztett szolgáltatásokkal igyekszik a nagyobb termékvolument kezelni és a hatékonyságot növelni.
A vásárlók többcsatornás – cash and carry, éttermekbe történő közvetlen kiszállítás valamint a Mercato Online, a kereskedő több mint 100 000 gasztronómiai terméket magába foglaló non-food online piactere – kínálatának előnyeit élvezhetik majd.
Szardínia iránti elkötelezettség
A Metro Italia elkötelezett a turizmusáról híres Szardínia iránt, ahol a HoReCa szektorban a foglalkoztatottság jelentős növekedése tapasztalható. A vállalat már 95 szardíniai vállalkozással működik együtt, hogy választékába a helyi termékek széles választékát beemelje.
A Metro szardíniai forgalma a 2022-2023-as pénzügyi évben 8%-kal nőtt a 2021-2022-es pénzügyi évhez képest – közölte a vállalat.
Ezzel az új üzlettel Lazio után Szardínia lesz az közép- és dél-olaszországi régió, amely a második legtöbb Metro Italia üzletnek ad otthont. Az új lokáció a Cagliariban (1996 óta) és Sassariban (2005 óta) már működő helyszíneket követi a sorban.
Logisztikai beruházás
Ez a szardíniai beruházás egy új, a toszkániai Potederában (Pisa) 2025 tavaszán nyíló 9 000 négyzetméteres, food service disztribúciós célú logisztikai platformról a közelmúltban érkezett bejelentést követi.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Több százmillió eurós beruházást tervez a Conad Adriatico 2027-ig
Az olaszországi Conad láncot működtető Conad Adriatico szövetkezet bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >